Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
Jag ahr för mig att jag hört att en häst inte "kan" bli tjock av att äta mycket hö? Har en kompis, som höromdagen frågade hur mycket hö...
Foder & Strö
Vi fick inte hösilaget från samma vall att räcka till alla våra hästar vilket resulterat i hösilage utan analys, att skicka in analys nu...
Foder & Strö
Någon som har koll på vikten av Kraffts foder? Jag använder Rehab, vet inte hur mycket ett kilo är volymmässigt. Alla deras pelleterade...
Foder & Strö
Har köpt nytt hö, med analys endast på smrp och Mj. Nu är det så att analysen är tagen på det första höet som sködades- och det jag köpt...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.