Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vård
Om enklare vård av häst samt diskussioner om sjukdom och skada på häst. Om hästens foder och strö. Huvudmoderator: Görel
Foder & Strö
pratade med en person som sade att h*n hade en vän som studerat nåt sånt där hästnäringstjosan och var jätteduktig på vad hästar ska äta...
Foder & Strö
Just köpt Lusern-hack (strå) som jag ska ge istället för pellets. Jag har gett 1 liter pellets vilket jag vägde till 600 gram delat på 2...
Foder & Strö
Min fullblodsåring ska ridas in till våren. I dagsläget promeneras han vid hand och longeras i skritt och trav. Hängd på ett par gånger...
Ekonomi & Juridik Ja, lite fundersam hade jag allt blivit.
Men om ponnyn verkar bra, och möjlighet finns att lösa registreringen själv, och det blir...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.