Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

T
  • Låst
Träning Jag ska nu skaffa en ny medryttare till min häst, och vill helst ha hjälp med betalningen av honom. Hur mycket skulle ni kunna med att...
Svar
5
· Visningar
988
Senast: IngelaH
·
J
Träning Jag har haft min fjording i ca 1 månad nu. Han är 20 år gammal och ganska tjock (dålig kondis) men pigg och glad ändå. Jag har lite...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 997
Senast: Jullan
·
B
Träning Hejsan! Jag har haft min pålle i snart två år nu, och jag försöker och försöker jobba henne i form men ibland vägrar hon att göra det...
Svar
5
· Visningar
837
Senast: Bellina
·
M
Träning Hejsan, jag tror att denna tråd finns någonstans men jag kan inte hitta den... vart hittar man bestämmelser för hur stora boxar man...
Svar
2
· Visningar
793
Senast: Alexandra_W
·
P
Träning Vi sålde en häst för 10 månader sen. Nuvarande familj har fått problem med honom (de ringde idag och visste inte vad de skulle ta sig...
Svar
16
· Visningar
1 909
Senast: pima
·
Träning Våra nuvarande ponnyer är oerhört lättlastade, men den ena har inte alltid varit så. Då övade vi massor hemma och nu är det sällan några...
2
Svar
32
· Visningar
2 192
Senast: sun_beam
·
L
Träning (moderator, flytta denna tråden om den ligger fel) Har en liten fundering kring om ni varierar eran ridning på hästen med uteritter? Då...
2
Svar
32
· Visningar
2 113
Senast: Lindale
·
N
Träning Hej! Jag har nyligen blivit medryttare på en före detta travare, ett tioårigt varmblodssto. Hon har mycket låg utbildningsgrad och jag...
Svar
16
· Visningar
1 221
Senast: Jenny
·
P
Träning Nu bara måste jag fråga... -Hur får hästar underhals? -Hur får man bort den? -Hur påverkar underhalsen ridningen? -Är det negativt...
Svar
5
· Visningar
953
Senast: Gwaeron
·
C
Träning Har alltid undrat varför hästhagar är fyrkantiga och att staketen alltid går längs skogskanter och aldrig (nästan) in i skogen:confused...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 654
Senast: Jeeves
·
S
Träning :angel: Hejhej jag e en tjej som är 14år som har en 4 årigt sto.. Hon blev sjuk för några månader sen men nu är hon frisk, innan hon...
Svar
5
· Visningar
708
Senast: CarolineB
·
R
Träning Vi har ett fullblodssto på 12 år som har stått största delen av vintern innan hon kom till oss, så nu ska hon alltså sättas igång igen...
Svar
6
· Visningar
1 266
Senast: Fyrfota
·
D
Träning hej efter jag har fått mina två barn har jag svårt att ta mig mod att sätta mig på min stora häst. jag har haft han i hela hans liv...
Svar
1
· Visningar
704
Senast: Jeeves
·
M
Träning http://www.youtube.com/watch?v=wgapVNp0WG0&mode=related&search= du måste va lr bli medlem för att kunna se detta.:(
Svar
14
· Visningar
1 323
Träning Hur lär ni era hästar att backa? Hur lär ni in back-up? Hur ofta backar ni eran häst? Varför backar ni hästen? Kan man backa en häst...
Svar
9
· Visningar
925
Träning Hejsan. Alla ni som har stora hästar, var får ni tag på träns, täcken , benskydd mm. Jag har en halvblodskorsning som mäter 185 cm i...
Svar
2
· Visningar
853
Senast: Ribbson
·
Ridning Tyckte att det var ganska tänkvärt hur en AR-tränare beskrev "hur" hästen placerar sitt huvud i lodplan (eller strax framför) när den...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 466
Senast: Equiform
·
F
Träning Var och hoppade med min häst en dag och hon fick för sig att sparka bakut varje gång jag smackade på henne. Och det har hon aldrig...
Svar
3
· Visningar
801
Senast: froggy
·
Träning Finns en häst på ridskolan som inte varit där speciellt länge. Han tycker det är lite obehagligt att bli borstad i ansiktet (även...
Svar
3
· Visningar
892
Senast: Martina_m
·
M
Träning Den här filmen kanske några har sett redan. Gud vad otrligt skickligt! Blir helt stum. så otroligt lydiga! :bow: :love: :love...
2
Svar
26
· Visningar
2 286
Senast: Xela
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar