Visst har jag slått till min häst nån gång och skrikit på henne, Även på andras hästar. Som när dom jagade min förra häst med sparkar trots att hon gick undan. Eller om nån sprungit över mej så jag blivit skadad. Eller om hästen bet eller sparkade mej för att va elak
men skulle aldrig lära en häst på dte sättet. men samtidigt så i dte vilfda. Sparkar en häst en annan får den antagligen en spark tillbaka så att slå till nån gång är enligt mej ingen fara.
Men skulel jag däremot se nån sparka min häst i ansikten slå på nån annan häst/anant djur pågrund av att den inte står still eler så. Skulle hon få sej en utskällning.
Stallägaren till dte stallet jag står i slår sin häst nåt så otroligt utan anledning hon är sadist. Hon slår för att hon tycker att dte är kul. Hon skrattar om hennes lr nån annans häst är skadad. Henens häst har vart jätte vanvårdad innan och är rädd för allt. När han inte ville gå in i transporten (av ren rädsla) när dom skulle på tävling första gången. Slog dom honom med spadar,sopborstar. Dom slog så hårt att en spade gick sönder.
Skulle aldrig göra så mot ett djur.