Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

S
Träning Hej! Nu när det bara är några månader kvar till vintermörkeret(hemska tanke) kom jag å tänka på en sak. Jag har aldrig ridit i...
2
Svar
31
· Visningar
4 323
Senast: kem
·
Träning Hur går ni tillväga då er unghäst ska klippas för första gången?
Svar
12
· Visningar
1 422
Senast: Pegija1
·
F
Träning Hur inbjuder en häst till lek i hagen?
Svar
8
· Visningar
1 025
Senast: Fredrik_
·
D
Träning Ibland undrar jag vad vad det är man håller på med.. Har nyligen köpt en shettis som är en kanonhäst på en massa sätt men han har...
Svar
10
· Visningar
1 322
Senast: Jeeves
·
Träning Ja, som rubriken lyder, hur ofta löshoppar ni era unghästar? Både pållan (2 år) och jag tycker det är superroligt, men samtidigt är...
Svar
2
· Visningar
1 702
F
Träning Jag ska snart köpa mej en ny ponny. Har bara haft kallblod förut men ska nu byta till nått smäckrare. Jag är bara fritidsryttare och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 068
Senast: cristobal
·
J
Träning jag ska rida i morgon för fjärde gången på min medryttar häst, jag ska rida i ridhus men jag vet inte riktigt hur jag ska lägga upp det/...
Svar
14
· Visningar
974
Senast: johanna_h
·
A
Träning hejsan! Min häst gillar inte att vara ensam. Hon blir jätte stirrig i stallet av att stå själv och vill bara ut så att hon kan se sina...
Svar
17
· Visningar
1 770
Senast: almunge
·
J
Träning Nån gång skulle jag gärna vara med i en distans tävling, men tills den dagen kommer håller jag mig till sådana icke tävlingar diverse...
Svar
1
· Visningar
684
N
Träning Rider en nordsvensk som är väldigt stel i vänster sidan. Vill inte fatta vänster galopp eller vänsterställd eller gå undan för vänster...
Svar
10
· Visningar
1 107
F
Träning Tankar om Pat och NH Jag har komit i kontakt med en hel del NH utan att söka upp NH själv. Jag har tyckt den till största delen varit...
Svar
3
· Visningar
705
Senast: Fredrik_
·
M
Träning Fick under mycket tråkiga omständigheter avliva min häst för bara två veckor sedan :cry: Hittade en ny liten donna efter bara någon...
Svar
16
· Visningar
1 327
Senast: Grålly
·
I
  • Låst
Träning Hej! jag har just köpt en fulblodsvallack Jag behöver lite hjälp i hans förra hem, blev han grovt misshandlad, så han är skeptisk...
2
Svar
34
· Visningar
2 082
Senast: Merwen
·
Träning Hej! Jo det är så att jag har en ponny som kom till sverige från england -98.Vet ni hur man kan få reda på lite mer info om hur han hade...
Svar
5
· Visningar
792
Senast: Annie__
·
A
Träning Hej Jag har ett sto på 7 år som är fux och Arab. Har haft en massa strul med henne nu, förändringar i strålbenen (hon har hål i dem)...
Svar
3
· Visningar
777
Senast: Lindsen
·
Träning Har nyss läst den fruktansvärda tråden om ryttarinnan som misshandlade sina hästar och började fundera för mig själv. Ofta här på Buke...
Svar
5
· Visningar
1 085
Senast: NaddeKarlsson
·
Träning Snart kommer min häst till norrköping med flyg:bump: och han ska ända upp till umeå vilket är 80mil. Min fundering är nu om jag ska...
Svar
2
· Visningar
776
Senast: Madelene
·
B
Träning Jag ska köpa en trådlös övervakningskamera som jag vill kunna ha både i stallet och när det behövs kunna flytta den till min trailer, så...
Svar
2
· Visningar
905
Senast: Fluffy
·
J
Träning Har ett stort problem.. Min häst är Kääääär :love::love::love: och kan inte lämna sin tjej ur sikte överhuvud taget! Kan inte ta honom...
Svar
12
· Visningar
1 193
Senast: Jolly Jumper
·
H
Träning Jag är medlem på en hemsida som heter Pixbox.se där man kan lägga ut sina bilder och fotografier och många ryttare lägger ut bilder på...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
8 857
Senast: fijja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Misstänkt rävskabb