Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

M
Ridning Vet inte om det är rätt forum.. Men jag är väldigt intresserad av barock, CR, AR. Har börjat rida in min arab och vill gärna sattsa på...
2
Svar
30
· Visningar
5 358
Senast: Spirit
·
L
Träning På onsdag ska Rebecka Öst komma och hålla trick-Träning för oss. Det ska bli mkt. roligt, vi står på ganska olika nivåer med våra...
Svar
4
· Visningar
835
Senast: _moa_
·
A
Träning vad är det för nått? :confused: :D
Svar
9
· Visningar
14 034
Senast: Elektron
·
S
Träning Kan någon berätta för mig hur deras träningar under veckorna ser ut? Hur mkt ni rider ut, rider dressyr mm. Svara gärna:)
Svar
18
· Visningar
1 253
Senast: Zarek
·
J
Träning Hej! Har nu börjat rida min 3 åriga Quarter och har lite funderingar på hur ja ska gå till väga med att få henne gå i form? Rider med...
Svar
4
· Visningar
906
Senast: pinky
·
I
Träning Jag behöver lite hjälp, tips och råd nu av er! Det är nämnligen så att jag har blivit skötare av ett äldre varmblod (18år) nu i...
Svar
5
· Visningar
877
Senast: lakrits
·
L
Träning hej jag ska ungefär om en månad börja rida in en c-ponny som är supper skygg av sig! jag har börjat med att försöka få förtroende med...
Svar
4
· Visningar
813
Senast: NaddeKarlsson
·
D
Träning Finns inga runt där jag bor och är det någon clinic i närheten (förutom med Moore som jag inte hade råd när han kom) är väldigt...
Svar
3
· Visningar
716
Senast: diny
·
S
Träning Nu är det så att jag och min kompis har, efter en uppvisning med just långa tyglar, blivit väldigt intresserade av just den...
Svar
16
· Visningar
1 726
Senast: singoalla_nu
·
Träning Jag har ju som tidigare skrivit bestämt mig för att köpa engelskt fullblod. Jag undrar bara över lite rykten och sånt. Jag har hört att...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 822
Senast: klabbarparn
·
R
Träning Hej jag är en tjej som ska börja rida igen på ridskola efter snart 3 års uppehåll. Innan jag slutade så red jag ponny, alltid ridit...
Svar
18
· Visningar
1 705
Senast: Rubina
·
S
Träning Vad gör man när ens Häst börjar att vara bitsk när man ska ta in ena hästen från hagen eller henne själv utan någon annan häst ?. alltså...
Svar
7
· Visningar
984
Senast: sussa
·
A
Träning Hej allihoppa. Nu e det antagligen en väldigt dum fråga för er som vet,men jag vet ju inte. Min nordsvensk vill gärna klia sig i mot...
2
Svar
21
· Visningar
2 095
Senast: ika77
·
C
  • Låst
Träning Hejsan. Tänkte berättamin historia om hästhantering, min kompis Hanna har fått hem ett kallblodssto på 5år hit till mig och min häst...
2
Svar
35
· Visningar
2 532
Senast: Fredrik_
·
  • Låst
Ridning I detta forum diskuterar vi Klassisk Ridkonst. Detta innebär diskussioner om det som brukar benämnas barockridning, akademisk ridkonst...
Svar
1
· Visningar
1 673
Senast: IngelaH
·
P
Träning Hej , jag har en häst som jag ungefär har haft ett halv år , hon är dukig och väl riden , men hennes problem är att jag inte kan rida...
Svar
2
· Visningar
841
Senast: Månsane
·
H
Träning Hur är era erfarenheter med medryttare? Varför har ni skaffat en, hur många dagar i veckan får ni hjälp och vad "ingår" i medryttarens...
2
Svar
27
· Visningar
2 746
Senast: Taana
·
M
Träning Hur många dagar per vecka rider ni era 5-åringar och hur lång vintervila ger ni dem?
Svar
10
· Visningar
1 352
Senast: Taana
·
W
Träning Hästen jag rider på är väldigt tung i huvudet och går emot väldigt mycket. Och sen gapar han hela tiden när man rider honom, även med...
Svar
9
· Visningar
1 214
Senast: Asa_S
·
J
Träning Hejsan! Jo som sagt så ska jag skriva ett litet veckoschema på hur jag skulle vilja rida hästen varje vecka. Detta schema gäller en...
Svar
4
· Visningar
889
Senast: Jojo_92
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Guldfasanerna