Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

F
Träning Tankar om Pat och NH Jag har komit i kontakt med en hel del NH utan att söka upp NH själv. Jag har tyckt den till största delen varit...
Svar
3
· Visningar
705
Senast: Fredrik_
·
M
Träning Fick under mycket tråkiga omständigheter avliva min häst för bara två veckor sedan :cry: Hittade en ny liten donna efter bara någon...
Svar
16
· Visningar
1 327
Senast: Grålly
·
I
  • Låst
Träning Hej! jag har just köpt en fulblodsvallack Jag behöver lite hjälp i hans förra hem, blev han grovt misshandlad, så han är skeptisk...
2
Svar
34
· Visningar
2 082
Senast: Merwen
·
Träning Hej! Jo det är så att jag har en ponny som kom till sverige från england -98.Vet ni hur man kan få reda på lite mer info om hur han hade...
Svar
5
· Visningar
792
Senast: Annie__
·
A
Träning Hej Jag har ett sto på 7 år som är fux och Arab. Har haft en massa strul med henne nu, förändringar i strålbenen (hon har hål i dem)...
Svar
3
· Visningar
777
Senast: Lindsen
·
Träning Har nyss läst den fruktansvärda tråden om ryttarinnan som misshandlade sina hästar och började fundera för mig själv. Ofta här på Buke...
Svar
5
· Visningar
1 085
Senast: NaddeKarlsson
·
Träning Snart kommer min häst till norrköping med flyg:bump: och han ska ända upp till umeå vilket är 80mil. Min fundering är nu om jag ska...
Svar
2
· Visningar
776
Senast: Madelene
·
B
Träning Jag ska köpa en trådlös övervakningskamera som jag vill kunna ha både i stallet och när det behövs kunna flytta den till min trailer, så...
Svar
2
· Visningar
905
Senast: Fluffy
·
J
Träning Har ett stort problem.. Min häst är Kääääär :love::love::love: och kan inte lämna sin tjej ur sikte överhuvud taget! Kan inte ta honom...
Svar
12
· Visningar
1 192
Senast: Jolly Jumper
·
H
Träning Jag är medlem på en hemsida som heter Pixbox.se där man kan lägga ut sina bilder och fotografier och många ryttare lägger ut bilder på...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
8 857
Senast: fijja
·
L
Träning Jag gillkar att rida men det känns lite som djurplågeri när man spänner massor rämmar över hästen och en tung sadel på ryggen osv. Är...
Svar
9
· Visningar
7 157
Senast: Sombre
·
Träning Vi har ett travsto i stallet som gnager något fruktansvärt på inredningen samt har vid några tillfällen även antytt på början till krubb...
Svar
18
· Visningar
1 525
Senast: charmant
·
P
Träning Hellu Efter att ha åkt runt hela sverige har jag äntligen hittat en jätte fin d ponny. Han har placerat sig i msv b i hoppning och...
Svar
4
· Visningar
1 178
Senast: plastprodukt_2
·
Träning Köpte en 4-åring för en vecka sen.. men problemet är att jag inte har kunnat sitta upp på henne.. Några dagar sen så försökte vi hoppa...
Svar
15
· Visningar
1 685
Senast: Hera
·
H
Träning Är det direkt skadligt för hästen att ha cementgolv i boxarna, även med ett tjockt lager halm ovanpå?
2
Svar
26
· Visningar
2 735
Senast: lulski
·
M
Träning När jag tränar dressyr hemma på ridbanan, går hon superbra när vi rider fram. När det har gått en halvtimma börjar hon hoppa mkring som...
Svar
17
· Visningar
1 402
Senast: Kellog
·
S
Träning Hej! Jag har varit ute och ridit på plan i dag och min häst var sååååå trotsig. Han stegrade och lät som en björn och koncentrerade...
Svar
17
· Visningar
1 410
Senast: Stina_Julle
·
J
Träning Hej jag skulle vilja veta lite avstånd för B-ponny och C-ponny, Cavaletti, stuts, kombination, mm
Svar
4
· Visningar
4 024
Senast: Croon
·
F
Träning Hjääääälp, hur får man sin häst att stå lungt kvar när man fäller ner luckan och ska öppna bommen i transporten????? Min häst...
2
Svar
31
· Visningar
2 831
Senast: KLNF
·
C
Träning Ska ev. i helgen hämta hem en 3-åring som aldrig åkt vanlig hästtransport, bara öppen kreaturskärra efter traktor. Ska jag bara...
Svar
12
· Visningar
1 914
Senast: cafu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama