Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

F
Träning Min foderhäst kom hit för 1 vecka sen, och jag har upptäckt att hon är livrädd för att vara själv, både i stallet och när man är ute och...
Svar
1
· Visningar
779
Senast: puckis
·
A
Träning Hittar ingen annan tråd om det och jag vet att ämnet varit upp tidigare för länge sedan. Jag hade en diskussion tillsammans med en...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 799
Senast: Jacksson_95
·
Träning Kan knappt rida,endast skritta någon dag i veckan pga diskbråck.Har en medryttare men tänkte prova longera.Använder aldrig snodden...
2
Svar
20
· Visningar
3 916
Senast: Jackie_nova
·
U
Träning jag ska provrida en häst för ev foder imorgon, det enda jag vet är att han var valack och varmblod som inte varit ridet på ca ett år...
Svar
9
· Visningar
1 132
Senast: Instant
·
C
Träning Jag funderade på en sak häromdagen. Jag har alltid benämt mig själv som NH-inriktad i hantering och ridning av hästar. Men så slog...
2
Svar
34
· Visningar
2 574
Senast: Invinciblestables
·
Träning Jag har ett islandssto och en flatcoated retriever valp som jag hoppas kunna ha med under ridturerna och i stallet när hon blir...
2
Svar
37
· Visningar
3 262
Senast: tinituss
·
M
Träning Nu är det dags.. att äntligen skaffa häst.. Det är så att jag precis fått jobb som stallchef vilket innebär gratis stallplats plus en...
Svar
13
· Visningar
1 430
Senast: Merchilld Exotic
·
I
Träning Hej! Jag har nyss blivit skötare på en äldre varmblods-valack. Han är väldigt pigg och så men har inte blivit riden på några...
Svar
3
· Visningar
657
Senast: Cut3Leo
·
A
Träning Har en ponny. Ett varmblodssto på 9 år som inte är rolig att rida. För att göra en lång historia kort så när jag vill skritta lugnt på...
Svar
2
· Visningar
940
S
Träning Har tänkt på den kombinationen sen jag diskuterade detta för flera år sen med en hästmänniska som var av den åsikten att hästar inte...
Svar
6
· Visningar
971
Senast: Araminta
·
M
Ridning Vet inte om det är rätt forum.. Men jag är väldigt intresserad av barock, CR, AR. Har börjat rida in min arab och vill gärna sattsa på...
2
Svar
30
· Visningar
5 354
Senast: Spirit
·
L
Träning På onsdag ska Rebecka Öst komma och hålla trick-Träning för oss. Det ska bli mkt. roligt, vi står på ganska olika nivåer med våra...
Svar
4
· Visningar
835
Senast: _moa_
·
A
Träning vad är det för nått? :confused: :D
Svar
9
· Visningar
14 007
Senast: Elektron
·
S
Träning Kan någon berätta för mig hur deras träningar under veckorna ser ut? Hur mkt ni rider ut, rider dressyr mm. Svara gärna:)
Svar
18
· Visningar
1 253
Senast: Zarek
·
J
Träning Hej! Har nu börjat rida min 3 åriga Quarter och har lite funderingar på hur ja ska gå till väga med att få henne gå i form? Rider med...
Svar
4
· Visningar
906
Senast: pinky
·
I
Träning Jag behöver lite hjälp, tips och råd nu av er! Det är nämnligen så att jag har blivit skötare av ett äldre varmblod (18år) nu i...
Svar
5
· Visningar
877
Senast: lakrits
·
L
Träning hej jag ska ungefär om en månad börja rida in en c-ponny som är supper skygg av sig! jag har börjat med att försöka få förtroende med...
Svar
4
· Visningar
813
Senast: NaddeKarlsson
·
D
Träning Finns inga runt där jag bor och är det någon clinic i närheten (förutom med Moore som jag inte hade råd när han kom) är väldigt...
Svar
3
· Visningar
716
Senast: diny
·
S
Träning Nu är det så att jag och min kompis har, efter en uppvisning med just långa tyglar, blivit väldigt intresserade av just den...
Svar
16
· Visningar
1 726
Senast: singoalla_nu
·
Träning Jag har ju som tidigare skrivit bestämt mig för att köpa engelskt fullblod. Jag undrar bara över lite rykten och sånt. Jag har hört att...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 809
Senast: klabbarparn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Höjda elpriser
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Valet i USA