Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

K
Träning Är det någon som har läst den? Vilken inriktning har den? Tänkte köpa den till mig själv och min mor i julklapp men vill veta om den är...
Svar
3
· Visningar
1 078
Senast: kbr
·
L
Träning Någon som har några bra tips att få en fd.travare att böja sig inåt i högervarv i galoppen? Vänster varv går som en klocka men höger är...
Svar
9
· Visningar
1 199
Senast: Niki
·
Träning När ni sitter på en häst första gången (för hästen alltså), har den då sadel eller inte?
Svar
15
· Visningar
1 170
Senast: Hannaa
·
L
Träning Hallo! Ska ut och åka med pollen imon. Ska jag ha flecce täcke eller hans vintertäcke på? Vad tkr ni? :) Om det är - grader tkr nog...
Svar
11
· Visningar
1 314
Senast: Star_Rashi
·
G
Träning Hej hej allihopa! Jag funderar på att köpa en häst från england.Verkligen värd sina pengar, och nu sitter jag och funderar på hur jag...
Svar
6
· Visningar
2 288
Senast: Jeeves
·
Träning Satt och kikade runt lite på annonser på nätet och hajjade till ordentligt. Någon sålde en häst född 2002 med bra stam osv för (enligt...
Svar
5
· Visningar
878
Senast: pigleton
·
K
Träning vet ni vad jag ska göra för bus då:angel::idea::D jag red ju ut båda dagarna förra helgen och nu på söndag (på lördag ska jag försöka...
Svar
7
· Visningar
863
Senast: Krulidut
·
J
Träning Undrar om det är någon mer än jag som tagit över sitt barns ponny, dottern har precis gått över till stor häst. Ponnyn skadade sig i...
Svar
5
· Visningar
1 063
P
Träning Jag och min dotter pratar ofta om att hon eller hennes vänner vill rida själva utan mig. Att åka till stallet utan mamma i släptåg är...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 554
Senast: Riley
·
Träning Pratade med en äldre hästkarl som precis skaffat ny häst. Han var lite bekymrad för hästen kom inte till honom när han ropade :confused...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
5 167
Senast: Geronimo
·
L
Träning Hej Jag har ett sto född -04 och vi har ägt henne sen hon var 1,5 år. Hon är efter Rubinrot som enligt mig är ganska grov och även...
Svar
1
· Visningar
737
Senast: sassiball
·
I
Ridning Jag har alltid varit en inbiten hopppryttare men har nu blivit lite nyfiken på AR.. Men skulle nån kunna berätta för mig lite enkelt vad...
Svar
2
· Visningar
766
Senast: remmis
·
M
Träning Vilka tider brukar ni ge hästarna mat, insläpp, utsälpp i ditt stall??
2 3 4
Svar
76
· Visningar
4 979
Senast: Ljulius
·
Y
Träning När vintern är framme och hästen har broddar.. ni ska åka å träna i ridhus..tar ni ur broddarna när ni ska åka och sätter inte...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 759
Senast: Marsvinet
·
E
Träning Jag har ett kallblodstravar sto på 11 år som jag ridit sen hon var 7. Hon är väldens snällaste och mysigaste och jag älskar henne över...
2
Svar
35
· Visningar
2 073
Senast: emgard98
·
Träning Åsikter tack! Jag har en 1.5-årig valack som går med två andra valacker som inte är mina. Jag har 3 ston, därför kan han inte gå med...
Svar
19
· Visningar
1 533
Senast: Centaur
·
K
Träning Jag har två st hästar som är utegångs hästar, men jag blir inte klok på dom, har ju en ligghall så dom kan gå in när det är dåligt väder...
2
Svar
25
· Visningar
2 224
Senast: mik
·
S
Träning Hej! såg en gång en annons för tidsinställda grindar som öppnade sig ett visst klockslag för utfodring, men jag kan inte minnas vad...
Svar
4
· Visningar
1 186
Senast: Thora
·
S
Träning kan en häst äta och dricka ordentligt när den har krubbitar-rem på sig?
Svar
2
· Visningar
666
Senast: _Jezzie_
·
N
Träning Är nån där ute som vet mycket om dom hästarna, då skulle jag vara jätte tacksam om ni ville berätta ALLT om rasen. Dom är så vackra. :)...
2
Svar
35
· Visningar
7 358
Senast: Tinuri
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar