Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

L
Träning Japp, jag behöver tips igen :smirk::p Ponnyn min grejar väldigt mycket med munnen när man rider. När han tycker det börjar bli...
Svar
15
· Visningar
1 330
Senast: Lawendel
·
B
Träning Hej! Jag kanske ska bli fodervärd på en (stor) shettis om ett tag och då undrar jag om det är lätt och trava lätt på en shettis? Eller...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
7 512
Senast: ponnydamen
·
H
Träning jag har ett kallblod som är ganska het och idag ska jag prova rida honom själv idag (har tidigare ridit när någon longerat honom). och...
2
Svar
20
· Visningar
2 172
Senast: hammarn_2
·
S
Träning Jag håller på och skriver en NH - lista på grejer man kan träna på, men behöver inspiration. Jag skriver upp nuvarande listan här och...
Svar
14
· Visningar
1 252
Senast: Sparf
·
T
Träning Asså jag behöver lite hjälp just nu.. det är så att fölet här hemma sparkade mig när jag tränade på att lyfta hovarna.. först gick det...
Svar
5
· Visningar
1 038
Senast: Tempo_lover
·
Träning Hejsvejs. Undrar bara hur ni andra gjort då ni hämtat hem en fölis?! Lite otydlig fråga... jag har köpt ett föl som ska hämtas hem om...
2
Svar
20
· Visningar
2 515
Senast: Ljulius
·
M
Träning Vad tkr ni om Nh?liksom om allt som tillhör de,håller ni på med join up?elr liknande,hur tränar du med din häst?m.m...så skriv av dig...
Svar
1
· Visningar
673
Senast: Tessi93
·
R
  • Låst
Träning min häst har börjat med ett nytt betende nu.. när man ska hämta henne ifrån hagen så kan få springha ok jage henne hon vägrar att bli...
Svar
7
· Visningar
951
Senast: Hannaaa
·
Ridning Hejhej!! Nu har jag en fråga till er AR ryttare. Det finns ett bett jag är intresserad av, tror det heter Alta escuelan (:confused:)...
Svar
3
· Visningar
988
Senast: Linna
·
E
Träning Har ett varmblodssto som är otroligt känsligt och följer bra, men på senaste tiden har hon blivit mer och mer okänslig. Jag rider...
Svar
1
· Visningar
761
Senast: Immer
·
Träning Behöver brainstorma lite. Har precis börjat sköta ett sto som är mycket dominant. Har arbetat med dominanta hästar förr, men denna...
2
Svar
28
· Visningar
4 013
Senast: diny
·
C
Träning Hejsan.:) Jag rider in en 4:ra årig ponny som sedan ska bli ridskolehäst. Det är en pigg liten ponny som snällt går på tygeln och i...
Svar
14
· Visningar
1 540
Senast: chokladmuffins
·
K
Träning Är det någon som har läst den? Vilken inriktning har den? Tänkte köpa den till mig själv och min mor i julklapp men vill veta om den är...
Svar
3
· Visningar
1 081
Senast: kbr
·
L
Träning Någon som har några bra tips att få en fd.travare att böja sig inåt i högervarv i galoppen? Vänster varv går som en klocka men höger är...
Svar
9
· Visningar
1 200
Senast: Niki
·
Träning När ni sitter på en häst första gången (för hästen alltså), har den då sadel eller inte?
Svar
15
· Visningar
1 171
Senast: Hannaa
·
L
Träning Hallo! Ska ut och åka med pollen imon. Ska jag ha flecce täcke eller hans vintertäcke på? Vad tkr ni? :) Om det är - grader tkr nog...
Svar
11
· Visningar
1 318
Senast: Star_Rashi
·
G
Träning Hej hej allihopa! Jag funderar på att köpa en häst från england.Verkligen värd sina pengar, och nu sitter jag och funderar på hur jag...
Svar
6
· Visningar
2 293
Senast: Jeeves
·
Träning Satt och kikade runt lite på annonser på nätet och hajjade till ordentligt. Någon sålde en häst född 2002 med bra stam osv för (enligt...
Svar
5
· Visningar
879
Senast: pigleton
·
K
Träning vet ni vad jag ska göra för bus då:angel::idea::D jag red ju ut båda dagarna förra helgen och nu på söndag (på lördag ska jag försöka...
Svar
7
· Visningar
864
Senast: Krulidut
·
J
Träning Undrar om det är någon mer än jag som tagit över sitt barns ponny, dottern har precis gått över till stor häst. Ponnyn skadade sig i...
Svar
5
· Visningar
1 064

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka