Transportera ensamt föl? Tips!

Sv: Transportera ensamt föl? Tips!

när jag hämtade hem min lille kille så plockade vi ur mellanvägg och bakbommar och fyllde främre delen med höbalar som var väl säkrade, detta för att agera som ngn slags krockkudde om vi skulle bli tvungna attbromsa hårt eller så. Han fick massor med halm att stå på och gott om hö till resan. Han var välhanterad sen innan , men ändå. När vi kom fram låg han ner helt utsträckt och alldeles yrvaken! Fullt med halm i hela pannluggen, såg hur kul ut som helst!

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag skulle behöva lite tips och råd från er kunniga. Jag har en tvåårig valack som är mer vild än tam och i stort sätt omöjligt...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 732
Senast: co-SMAD4
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 629
Senast: Shaggy
·
Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2
Svar
37
· Visningar
2 720
Senast: Frida.G
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 870
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar