Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

N
Träning min häst har blivit så sur på senaste tiden. Han lägger fram öronen, sliter ibland tag i mig. Men när jag gosar med honom så blir han... 2
Svar
27
· Visningar
2 977
Senast: Nitronom
·
M
Träning Nu är de så att jag har köpt mig en ridtravare som jag nu ägt i två månader, har nu börjat lite med galoppen i höger varv har en jätte...
Svar
2
· Visningar
775
Senast: mollypolly
·
N
Träning Tränar en varmblodsvalack till ridhäst som fortfarande går på travet men det verkar som att han har slutat tycka att saker är roligt! I...
Svar
12
· Visningar
1 229
Senast: Sissan
·
Träning Tänkte fråga er kloka Bukare om vad ni har för erfarenhet av hästtransportörer, PMá gärna om du vet någon bra. :) vi ska skicka ner...
Svar
2
· Visningar
1 188
Senast: diartistakasha
·
Träning Återkommer med mitt lilla bekymmer..Har ett sto med föl vid sidan som nu är 5 månader.Hon diar nästan aldrig..har inte sett henne dia på... 2
Svar
20
· Visningar
2 449
Senast: horsemanship
·
Träning Jag håller på och tappar motivationen ordentligt. Det är mörkt och blött. Och snöar eller regnar det kan jag inte rida ut med pannlampa... 2
Svar
20
· Visningar
2 566
Senast: Luna10
·
Träning Vad gör man med en hät som bara drar iväg i full kareta utan nån somhelst koll? Den lilla tjejen tycker att det är sjukt roligt att... 2
Svar
32
· Visningar
2 755
S
  • Låst
Träning Vart postar jag frågor vad gäller var man får och inte får rida :crazy:
Svar
1
· Visningar
680
Senast: IngelaH
·
A
Träning Mitt fjordsto är en pigg och oftast glad dam. Har nu börjat rida igen lite smått efter några månader med markarbete och... 2
Svar
33
· Visningar
2 693
Senast: Juzzzen
·
Träning Hur sjutton rider man in en 17-åring helt själv? första/enda hittlis gången ja satt på henne brydde hon sig inte att ja satt på henne...
Svar
6
· Visningar
1 048
Senast: Vinja
·
I
Träning Hej! Vi är rellativt nya hästägare.Vi har köpt ett Nordsvenskt Sto-Kall- blodstravare.Men vi ska inte använda hon till trav och hon...
Svar
10
· Visningar
1 138
Senast: Tinuri
·
S
Träning Ja, är det dumt att ta hem min häst!? :confused: Flyttade henne till fodervärd i augusti då jag skulle flytta till annan ort. Men nu...
Svar
11
· Visningar
1 300
Senast: sunnyday
·
M
Träning Har fått hem mitt efterlängtade föl :love: Han är en hingst på 6 månader. Totalt ohanterad..första gången han har grimma på sig, står...
Svar
6
· Visningar
1 400
Senast: Fibusen
·
Träning jag håller på och lasttränar min häst och nu går han på jättefint. Problemet är att han har så brottom ut och idag slog han upp huvudet...
Svar
16
· Visningar
1 232
Senast: ZanMiguel
·
A
Träning Hejsan! Nu är det dax för en ny häst igen och jag har hittat en som jag blev kär i första gången jag såg den:love: men nu kommer jag... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 456
Senast: Hilona2003
·
K
  • Låst
Träning min häst har stått i ett halvår för att jag är gravid och inte kunnat hitta nån medryttare. nu har jag då äntligen hittat en liten tjej...
Svar
1
· Visningar
719
Senast: IngelaH
·
J
Träning Hejsan! Det verkar inte finnas nå't bra ställe att ställa den här frågan, så jag bara ställer den här!:) Ja, ang rubriken, vad är det... 2
Svar
33
· Visningar
25 367
Senast: RedForDanger
·
S
Träning Ska man göra det? Fick precis höra att jag absolut inte ska ta hem min häst då jag kommer förstöra henne!? :confused: Detta var av...
Svar
4
· Visningar
812
Senast: sunnyday
·
Träning Idag när jag va och tränade sa min tränare att för att öva balansen skulle jag stå upp i traven och försöka stå upp så länge som...
Svar
4
· Visningar
878
Senast: majola
·
E
Träning Hej har ni några övningar som är "spesielt" bra för att skola om ett varmblod på 4år.. Hon är inriden o riden i både skrit o trav o även...
Svar
1
· Visningar
820
Senast: Farle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023
  • Klippmaskin