Sv: arg häst

åldern spelar väl ingen roll? Men han är 11 år. Jag känner på mig att det verkligen är nåt som inte står rätt till. Ständigt oroande :(

ååå det är så synd om mig. hjälp mig snälla

vet inte, kanske är så. men varför gör du en glad smiley? inte så speciellt kul det här, så gå och smila nån annanstans.

Förlåt då. Se det som en uppmuntrande smiley istället. Jag har inte sett er så kanske du inte gör det ''felet'' jag beskrev.
Jag har väl inte varit otrevlig eller nåt innan, försöker ju bara hjälpa dig att komma på vad som är fel så du behöver ju inte vara otrevlig tillbaka. Men viss, jag går nån annanstans.

Senast ändrad av en moderator:

vet inte, kanske är så. men varför gör du en glad smiley? inte så speciellt kul det här, så gå och smila nån annanstans.

Men varför så otrevlig? :mad::confused:
En glad smiley gör man när man tydligt vill visa att man har goda avsikter, d.v.s. när man ger råd men vill vara tydlig över att man får ta råden med en nypa salt eftersom man inte sett ekipaget "live".
Lär dig skillnad mellan glad smiley:) och spydig och nonchalant smiley:smirk:.
Tråkigt med en sådan attityd när folk lägger ner krut på att försöka hjälpa dig.

åldern spelar väl ingen roll? Men han är 11 år. Jag känner på mig att det verkligen är nåt som inte står rätt till. Ständigt oroande :(

Åldern kan visst ha betydelse. Men om du nu känner att något inte står rätt till och det inte handlar om t.ex ledarskap, varför kontaktar du inte en veterinär då?

Liknande trådar

Hästhantering Har min häst i lösdrift med en annan häst. Båda ston. Min är väldigt hög i rang och vill ha sitt space, den andra är väldigt låg i rang...
Svar
14
· Visningar
1 672
Senast: jemeni
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
10 983
Senast: Sel
·
Hästhantering Hej! Jag har sedan ett tag tillbaka varit medryttare på ett äldre sto som trots sin ålder är väldigt pigg och glad i ridningen. Hon går...
Svar
6
· Visningar
1 043
Senast: tessan.g
·
Hästhantering Har mitt sto på lösdrift. Har gått på box nattetid fram tillsnu då de går ute dygnet runt. Sen hon började göra detta så har hon blivit...
Svar
6
· Visningar
1 246
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama