Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

N
Träning Tränar en varmblodsvalack till ridhäst som fortfarande går på travet men det verkar som att han har slutat tycka att saker är roligt! I...
Svar
12
· Visningar
1 215
Senast: Sissan
·
Träning Tänkte fråga er kloka Bukare om vad ni har för erfarenhet av hästtransportörer, PMá gärna om du vet någon bra. :) vi ska skicka ner...
Svar
2
· Visningar
1 187
Senast: diartistakasha
·
Träning Återkommer med mitt lilla bekymmer..Har ett sto med föl vid sidan som nu är 5 månader.Hon diar nästan aldrig..har inte sett henne dia på...
2
Svar
20
· Visningar
2 438
Senast: horsemanship
·
Träning Jag håller på och tappar motivationen ordentligt. Det är mörkt och blött. Och snöar eller regnar det kan jag inte rida ut med pannlampa...
2
Svar
20
· Visningar
2 537
Senast: Luna10
·
Träning Vad gör man med en hät som bara drar iväg i full kareta utan nån somhelst koll? Den lilla tjejen tycker att det är sjukt roligt att...
2
Svar
32
· Visningar
2 752
S
  • Låst
Träning Vart postar jag frågor vad gäller var man får och inte får rida :crazy:
Svar
1
· Visningar
677
Senast: IngelaH
·
A
Träning Mitt fjordsto är en pigg och oftast glad dam. Har nu börjat rida igen lite smått efter några månader med markarbete och...
2
Svar
33
· Visningar
2 690
Senast: Juzzzen
·
Träning Hur sjutton rider man in en 17-åring helt själv? första/enda hittlis gången ja satt på henne brydde hon sig inte att ja satt på henne...
Svar
6
· Visningar
1 034
Senast: Vinja
·
I
Träning Hej! Vi är rellativt nya hästägare.Vi har köpt ett Nordsvenskt Sto-Kall- blodstravare.Men vi ska inte använda hon till trav och hon...
Svar
10
· Visningar
1 137
Senast: Tinuri
·
S
Träning Ja, är det dumt att ta hem min häst!? :confused: Flyttade henne till fodervärd i augusti då jag skulle flytta till annan ort. Men nu...
Svar
11
· Visningar
1 299
Senast: sunnyday
·
M
Träning Har fått hem mitt efterlängtade föl :love: Han är en hingst på 6 månader. Totalt ohanterad..första gången han har grimma på sig, står...
Svar
6
· Visningar
1 399
Senast: Fibusen
·
Träning jag håller på och lasttränar min häst och nu går han på jättefint. Problemet är att han har så brottom ut och idag slog han upp huvudet...
Svar
16
· Visningar
1 231
Senast: ZanMiguel
·
A
Träning Hejsan! Nu är det dax för en ny häst igen och jag har hittat en som jag blev kär i första gången jag såg den:love: men nu kommer jag...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 440
Senast: Hilona2003
·
K
  • Låst
Träning min häst har stått i ett halvår för att jag är gravid och inte kunnat hitta nån medryttare. nu har jag då äntligen hittat en liten tjej...
Svar
1
· Visningar
718
Senast: IngelaH
·
J
Träning Hejsan! Det verkar inte finnas nå't bra ställe att ställa den här frågan, så jag bara ställer den här!:) Ja, ang rubriken, vad är det...
2
Svar
33
· Visningar
25 336
Senast: RedForDanger
·
S
Träning Ska man göra det? Fick precis höra att jag absolut inte ska ta hem min häst då jag kommer förstöra henne!? :confused: Detta var av...
Svar
4
· Visningar
808
Senast: sunnyday
·
Träning Idag när jag va och tränade sa min tränare att för att öva balansen skulle jag stå upp i traven och försöka stå upp så länge som...
Svar
4
· Visningar
874
Senast: majola
·
E
Träning Hej har ni några övningar som är "spesielt" bra för att skola om ett varmblod på 4år.. Hon är inriden o riden i både skrit o trav o även...
Svar
1
· Visningar
819
Senast: Farle
·
Träning Om hästen står uppställd i gången.. Hur ska den stå? a. Helt stilla med huvud och ben (bortsett från att lägga över vikten på ett...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
5 673
Senast: Tinuri
·
Träning Får man ha en häst ensam? Får man ha en så liten hage att hästen knappt kan vända på sig och inte ens trava? Det var ju snack ett tag...
Svar
2
· Visningar
753
Senast: diabla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama