Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Ridning Nu är jag helt insnöad på den portugisiska utrustningen, men finns det portugisiska sadlar som har 16" i sits och bred bom (mot...
Svar
3
· Visningar
1 539
Senast: Drafthorse
·
Träning Liten spinn-off på hela havet stormar tråden. Lägg in era bästa ridlekar!
Svar
2
· Visningar
1 685
Senast: Tender
·
Träning (Hoppas moderator låter denna ligga kvar här, eller på något annat "allmänt" forum då det vore intressant med åsikter även från ryttare...
Svar
1
· Visningar
630
Senast: _Sascha_
·
M
Träning Halloj! Jag undrar bara hur ridleken Hela havet stormar går till? Någon som vet?:)? //Meya
Svar
4
· Visningar
2 446
Senast: Prisma
·
M
Träning Min lilla welshponny är mycket trevlig att hålla på med pigg och orädd i skogen. Det tråkiga med henne är att hon inte vill stå stlla...
Svar
4
· Visningar
913
Senast: Annna_91
·
J
Träning Min medryttarhäst vägrar att anstränga sig! Varje lilla minsta försök till samling eller simplaste dressyr slingrar han sig undan. Jag...
2
Svar
21
· Visningar
2 482
Senast: Josen
·
E
Träning Försökte söka efter en bra tråd i forumet men hittade ingen som hade vad jag sökte så jag startar helt enkelt en ny :laugh: Har varit...
Svar
6
· Visningar
1 076
Träning I den här tråden rapporterar vi om våra senaste framsteg inom ridningen - stora som små, där det kändes som en stor grej/ett trappsteg...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
7 468
Senast: Tuvisen
·
C
Träning Har nu haft ett 3 åriga sto sen nov/dec och det har tagit tid att komma dit vi är nu. När man är där varje dag kanske det är svårt att...
Svar
1
· Visningar
864
Senast: CarolineNSV
·
A
Träning vid ridning för att få bra bjudning (+ böjning, sökning nedåt?)och få hästen att sluta slå upp huvudet vid travfattning samt under...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 118
C
Träning Jag är jätte nöjd just nu, och känner mig glad. Eftersom Elvis har gått i kanonform de två sista gånger jag ridit honom. Jag är...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 716
Senast: Tjalfe
·
C
Träning Nu är det vår... och tid för långa härliga uteritter! Därför tänkte jag att det var dags att posta en tråd och fråga vad just DU har med...
2
Svar
26
· Visningar
3 423
Senast: Pernilla_
·
V
Ridning Hej Vad är skillnaden/likhet mellan den "klassiska dressyr" som Craig Stevens sysslar med och den "akademiska ridkonsten"? Vi är...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
12 820
Senast: Tana
·
M
Träning Är ny här så vet inte riktigt hur allt fungerar men.. Jag började rida in ett 3 årigt fullblod för ca 3-4månader sen. Har aldrig ridit...
Svar
7
· Visningar
1 150
Senast: Gisburne
·
L
Träning Min har nu haft på sig den i en timme och han står bara och hänger och ser allmänt nere ut, hoppas han lär sig till slut. Hur lång tid...
Svar
15
· Visningar
1 830
Senast: Tola
·
Träning (moderater flytta den bara om den ligger fel,visste inte var jag skulle lägga den) hej! Jag ska provrida min drömhäst imorrn men...
Svar
8
· Visningar
4 107
Senast: Pernilla_
·
J
Träning Våran shettis är nu 3 år och vi vill gärna rida in den. Han är inkörd och det funkar bra, jag har suttit på honom och här om dagen satt...
Svar
5
· Visningar
4 586
Senast: hillevie
·
M
Träning När jag var ute o red idag på min sköthäst Monty så ramlade jag av. Ska jag berätta det för ägaren? //Sofia :cool:
2
Svar
26
· Visningar
2 710
Träning Vad väljer ni och vad tycker ni? Varför? Outbildad Själv vill jag nog faktiskt ha en outbildad häst- vilket jag har. Förderlar...
2
Svar
25
· Visningar
3 294
Senast: Youmeoh
·
E
Träning Har en 4-åring som jag suttit in och nu börjat rida på så smått. Varför jag köpte en unghäst strider mot allt förstånd egentligen...
Svar
14
· Visningar
1 498
Senast: Niela
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Svensk politik nr 3
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Mens

Hund, Katt, Andra Djur