Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Träning
Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn
Hästhantering
Jag har sett många filmer med pat parelli men aldrig fått sett någon häst som varit lite mer vild tex stegrar eller bockar eller går in...
Hästhantering
:cry:Jag startade en tråd här på Buke om min 6-åring som har lite problem med mötande bilar i trafiken. Jag insåg snabbt efter lite goda...
Hästhantering
har en 4-åring. har ridit henne ca 10 mån,hanterat henne med löshoppning,longering,gått över bommar mm. Har en tränare som hjälper mig...
Hästhantering
Jag har en 4årig minishettis hemma som skulle vilja göra lite mer om dagarna än att bara gå promenader och lite trickträning, men tyvärr...
Hästhantering
Hejhej, jag skulle bli mycket tacksam för svar ...
Då jag nyligen fått ta hand om en kille på ett och ett halv år tror jag jag behöver...
Kläder & Bli fin Sliter väldigt lite på naglarna, helt klart bästa jag provat. Brukar tycka att det är besvärligt att ta av dom före två veckor för att...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.