A
alexandrha
Sv: Någon som har tips?
ja, det ligger i skåne. Men jag har en syster som förvandlade sin travare till värlens finaste på 1 år men mycket träningar och övningar så =) Tack endå!
hade det problemet med mitt sto som jag hade förut att hon inte ville trava när man sprang med henne.. men jag tror att det handlar om att dom är ganska hårt uppfostrade och har säkert inte fått trava när man leder dom för det är ju ohyffsat!:P tror att du lär visa honom att det faktiskt är trav du vill ha. tex genom att ha ett lite längre spö med dig så du får fram han bakifrån liksom och slipper dra för de brukar dom bara stå emot!
det tar ett tag att få en travare att "orka" bära sig på dom små ytorna som vi använder när vi rider oftast eftersom dom bara är vana att springa fort rakt på. så även att trava i ett kort tempo kan vara jobbigt nog i början!
antar att hörby ligger typ i skåne? annars hade jag kunnat komma å kika när du rider å så..
ja, det ligger i skåne. Men jag har en syster som förvandlade sin travare till värlens finaste på 1 år men mycket träningar och övningar så =) Tack endå!