Sv: Lastning - vad gör jag för fel??
Grejen är den att jag tror våra är rätt så lika i temperamentet.
Trygga i sig själva. Min är för det mesta jätte pigg o framåt men kan likaväl vara loj o jobbar inte gratis.
När jag några gånger har slängt upp min hästskötare på honom så får hon inte honom att gå
Men måste jobba jätte mycket för att få honom alert vissa dagar och vissa dagar har man fullt upp att bara sitta o lugna ner honom. Han är väldigt ojämn i sin bjudning.....
Men jag tror att när jag väl lär mig att hitta knapparna på honom så kommer det att lösa sig.
När jag köpte honom förra året så hade han inte varit utanför paddock eller ridhus
och blivit ridit jätte mycket på graman
Så det jag har pysslat med är o varit ute i skogen o busat för att visa han hur livet är att vara häst på landet
Nu tycker jag han har fått den tiden ute i skogen som han aldrig fick som unghäst och nu är det dax o börja träna.
Jätte lätt hemma men stenfrusen paddock
Idag ska vi iväg igen. Har lyxen att få med både stallskötaren o sambon + att vi ska ställa oss på framsida av stallet där det inte är lika mycket hagar runtomkring där hästarna har cirkus
Håll nu tummarna för mig o min kuse så lovar jag att komma med en rapport lite senare!!