Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Träning
Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn
Hästhantering
Dum fråga kanske, men jag vill gärna höra era åsikter om att ha med sig godis (dvs äpplen osv) ut i hagen när man ska ta in hästen! Ok...
Hästhantering
Vi har ett 8 årigt ardennersto som är dräktig, som går tillsammans med sitt föl som är 1.5 år. Dom har gått här på gården själva och ej...
Hästhantering
Eller jo, lyfter gör han men det går inte att hålla det uppe länge nog för att hinna kratsa, än mindre verka. Han rycker det åt sig och...
Hästhantering
Hej, ni som läser den här tråden:). Jag har ett tips och det är att då och då ta promenader med hästen. Min förra sköthäst som var lite...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.