Börjat rida igen och det gick kanon!!någon annan?

Sv: Börjat rida igen och det gick kanon!!någon annan?

När jag tog upp ridningen igen efter nästan 20 års uppehåll skrev jag in mig på tre lektioner i veckan. Sen stod jag på reserv de andra dagarna. Jag var väldigt "nällad" på att komma tillbaka till fornstora dagar så snabbt som möjligt. Det blev :devil:dyrt men det var det värt. Jag kom väl inte riktigt i mål men kände mig tillräckligt säker efter 2 år för att köpa min drömhäst.

Gud vad roligt!! Målet är också att bli säker i sadeln och sedan förhoppningsviss köpa egen häst som alltid varit drömmen.(Dock är det väldigt dyrt så vill självklart ha en fast inkomst också) 3 gng i veckan? Oj måste varit dyrt men klart värt det!! Vad blev det för drömhäst?? Infoga gärna bild om du har :)

Sv: Börjat rida igen och det gick kanon!!någon annan?

Kameran och datorn är dessvärre inte kompisar. Men det är ett fuxsto av gammal svensk stam. Ända sedan jag var liten har jag velat ha ett fuxsto med vita tecken , jag vet inte riktigt varför (andra skulle kanske säga att det var det sista dom ville ha). Hon är en riktig sötnos men också en riktig madame. Kan vara ganska snobbig när vi har olika åsikter men en ängel när vi tycker ungefär lika.

Liknande trådar

Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 967
Senast: Mia_R
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 487
Senast: Pratsch
·
Kropp & Själ Min story: Jag kraschade på mitt sommarjobb efter mitt sista år på gymnasiet. Betygspressen hade haft mig på högvarv i tre år och pga av...
2
Svar
20
· Visningar
4 528
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Jag vet inte vad jag ska ta mig till längre. Jag har varit på exakt samma plats i livet i flera år nu. Jag kommer ingenstans med mitt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 471
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar