Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Ridning Jag har egentligen en ganska lat och bekväm häst. Men när han blir pigg, är det lätt att han blir pigg genom att takta, knäcka av...
Svar
8
· Visningar
2 473
Senast: Martina_m
·
Hästhantering Jag använder en kär väns nick så vet ni vem jag är annars så håll det för er själv. Idag hände något som jag inte vet hur det gick till...
2
Svar
26
· Visningar
4 466
Senast: skuggi
·
Hästhantering Hejsan! Det är roligt och spännande med hästar . oooh ja! Min underbara häst, är rädd för KOSSOR! Haha dom är livsfarlig enlig...
Svar
3
· Visningar
979
J
Hästhantering Jag har en häst som har fått föl för ca 3år sen och dom har inte blivit skilda ifrån varandra när fölet var mindre, så detta sto som jag...
Svar
9
· Visningar
1 297
Senast: Vita_N_6520
·
Hästhantering Hej, behöver verkligen hjälp med min ponny! Hon har alltid varit helt lugn i transporten, inga problem. Men nu har hon börjat krångla...
Svar
7
· Visningar
1 313
Senast: Riverdance 1997
·
Ridning Något som gör mig så trött på hästvärlden är alla dessa ryttare som inte ens gör en ansats till att förbättra vårt rykte. Några exempel...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 462
Senast: Miloni
·
K
Ridning Hejsan! Joo jag skulle gärna vilja bli en ganska seriös hoppryttare men har dock inte ridit så länge och skulle nu vilja ha hjäp på...
Svar
6
· Visningar
1 282
Senast: KiiiWiii
·
Ridning Hej! Jag undrar vad det innebär att vara fodervärd? (förlåt för det korta meddelandet)
Svar
2
· Visningar
740
Senast: lewellyn
·
Hästhantering ...till mina två ston (mor och dotter) som är 12 och 7 år. Jag har nyligen köpt dem och de är helt underbara individer båda två. Mitt...
Svar
1
· Visningar
771
Senast: Nobless
·
Ridning Hejsan! Någon som har något råd att ge mig angående sitsen? http://www.youtube.com/watch?v=3MQWJV5N7aM&feature=player_embedded#! <--...
Svar
4
· Visningar
1 082
Senast: Ellanamde
·
  • Låst
Ridning Är lite nyfiken på om det finns några AR-intresserade i skåne? Flyttade ner i höstas för att plugga (men har hästar och sambon kvar...
Svar
1
· Visningar
1 057
Senast: Immer
·
Ridning Tror iaf jag har lagt denna rätt. Annars får jag ju bara flytta den till rätt ställe när jag vet vart den ska vara ALLA NI SOM TÄVLAR...
Svar
4
· Visningar
1 298
Senast: Grannox
·
Träning Hejsan! När jag var yngre red jag på en ridskola i några år, nu vill jag gärna börja rida på en ridskola igen men är rädd att jag...
Svar
1
· Visningar
882
Senast: lewellyn
·
H
Hästhantering Hejsan :-) Jag har läst runt lite här på Bukefalos om hästar som står ensamma och tänkte nu berätta om min Nordsvenska valack på 20...
Svar
16
· Visningar
2 691
Senast: tgd
·
Hästhantering har köpt mig en 3årig tinkervalack haft honom i 3 veckor än så länge... Vad gör ni med era tinkrar? bilder:) sen har jag hört att...
Svar
9
· Visningar
2 226
Senast: nettizen
·
Hästhantering Ja, som frågan lyder? Han gör det när jag ska sätta på honom hans täcke eller tar av det när jag ska knäppa det fram och ställer mig...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
13 536
Senast: avslutat medlemskap
·
I
Hästhantering Hej! Om allt går vägen i morrn, så kommer jag att få hem ett nytt sällskap till min islandshäst. Det är en liten 2 årig...
Svar
12
· Visningar
1 322
Senast: Pathmaker
·
Hästhantering Har ett stort problem med min häst! Han är 5 år gammal och jag har haft han sedan början av hösten. När man ska ta ut han till hagen på...
2
Svar
22
· Visningar
2 489
Senast: obbbi
·
Ridning Hur länge brukar ni vänta med att rida efter en hästinfluensavaccination?
Svar
7
· Visningar
11 959
Senast: Kookaburra
·
Ridning Tänkte bara lägga in en länk till film som jag hittade på youtube, gav mig en ny syn på bilderna i Podhajsky's böcker :crazy:. Sen...
2 3
Svar
58
· Visningar
7 148
Senast: Kookaburra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar