Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Hästhantering Hej jag har en häst som jag brukar hålla på med horse man ship på vi gör allt möjligt sparkar boll välter pallar rullar boll mm men nu...
Svar
0
· Visningar
911
Senast: talisman
·
Ridning I somras köpte jag en travare vid namn Viktor som är 13 år. Han är aldrig tränad eller startad i trav, han har alltid gått som ridhäst...
Svar
10
· Visningar
2 586
Senast: tuaphua
·
Ridning Hej! min rätta häst är INTE varmblod, jag har provridit flera stycken:cry: och undrar nu, jag har min bästis som är hästgalen och har...
Svar
7
· Visningar
1 265
Senast: Biomon
·
Träning Ungefär en gång i veckan håller jag en ridlektion för min mamma som rider sin gamla men pigga nordis. Nu behöver jag er hjälp att hjälpa...
Svar
8
· Visningar
1 476
Senast: HannaAberg
·
Hästhantering Min ungvalack har nyligen börjat lastas och det går fint på, mindre bra av. Han vill kliva rakt ut på sidan av lemmen och blev väldigt...
Svar
12
· Visningar
1 574
Senast: Buck
·
Ridning Vill slå ett slag för säkerheten och vikten att ALLTID rida med hjälm och även väst - även när man bara ska ska skritta en liten runda...
2
Svar
35
· Visningar
4 434
Senast: Bowman
·
P
Ridning jag har ett varmblod som är 9 år, startad på travet några gånger, reds sedan in till ridhäst. jag har haft honom i tre månader, och jag...
Svar
11
· Visningar
1 635
Senast: HannaAberg
·
Hästhantering Har ett problem med min nya häst på 3 år, hon kan inte lämnas ensam varken i hagen eller boxen. I boxen stegrar hon sig emot boxväggen...
Svar
4
· Visningar
1 273
Ridning Jag har egentligen en ganska lat och bekväm häst. Men när han blir pigg, är det lätt att han blir pigg genom att takta, knäcka av...
Svar
8
· Visningar
2 431
Senast: Martina_m
·
Hästhantering Jag använder en kär väns nick så vet ni vem jag är annars så håll det för er själv. Idag hände något som jag inte vet hur det gick till...
2
Svar
26
· Visningar
4 461
Senast: skuggi
·
Hästhantering Hejsan! Det är roligt och spännande med hästar . oooh ja! Min underbara häst, är rädd för KOSSOR! Haha dom är livsfarlig enlig...
Svar
3
· Visningar
978
J
Hästhantering Jag har en häst som har fått föl för ca 3år sen och dom har inte blivit skilda ifrån varandra när fölet var mindre, så detta sto som jag...
Svar
9
· Visningar
1 296
Senast: Vita_N_6520
·
Hästhantering Hej, behöver verkligen hjälp med min ponny! Hon har alltid varit helt lugn i transporten, inga problem. Men nu har hon börjat krångla...
Svar
7
· Visningar
1 312
Senast: Riverdance 1997
·
Ridning Något som gör mig så trött på hästvärlden är alla dessa ryttare som inte ens gör en ansats till att förbättra vårt rykte. Några exempel...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 456
Senast: Miloni
·
K
Ridning Hejsan! Joo jag skulle gärna vilja bli en ganska seriös hoppryttare men har dock inte ridit så länge och skulle nu vilja ha hjäp på...
Svar
6
· Visningar
1 279
Senast: KiiiWiii
·
Ridning Hej! Jag undrar vad det innebär att vara fodervärd? (förlåt för det korta meddelandet)
Svar
2
· Visningar
737
Senast: lewellyn
·
Hästhantering ...till mina två ston (mor och dotter) som är 12 och 7 år. Jag har nyligen köpt dem och de är helt underbara individer båda två. Mitt...
Svar
1
· Visningar
770
Senast: Nobless
·
Ridning Hejsan! Någon som har något råd att ge mig angående sitsen? http://www.youtube.com/watch?v=3MQWJV5N7aM&feature=player_embedded#! <--...
Svar
4
· Visningar
1 081
Senast: Ellanamde
·
  • Låst
Ridning Är lite nyfiken på om det finns några AR-intresserade i skåne? Flyttade ner i höstas för att plugga (men har hästar och sambon kvar...
Svar
1
· Visningar
1 057
Senast: Immer
·
Ridning Tror iaf jag har lagt denna rätt. Annars får jag ju bara flytta den till rätt ställe när jag vet vart den ska vara ALLA NI SOM TÄVLAR...
Svar
4
· Visningar
1 297
Senast: Grannox
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp