Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vart hittar man bra hundar som behöver omplaceras? Förstår ju att mycket går via bekanta men om man inte har de kontaktnätet då? Vill ha...
2
Svar
28
· Visningar
6 005
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Vi är i bytabilsvängen och nu blir det en kombi. Så jag letar efter en liten hundbur att ha i bagaget men jag har inte hittat någon bra...
Svar
8
· Visningar
1 513
Senast: Miiip
·
Hundhälsa Var och simmade med schäfern för en liten stund sen och efter sista "vändan" så kommer han upp ur vattnet, släpper pinnen och ser...
Svar
5
· Visningar
1 659
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Jag märker att vissa skyller "dumma" saker hunden gör på rasen. Att så är rasen, det går minsann inte att göra något åt. Just nu...
2
Svar
36
· Visningar
6 316
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Jag har en 11 årig phalene hane som har börjat kissa inne. Allt började efter att jag flyttade hemifrån (hunden bor med mina föräldrar...
Svar
2
· Visningar
941
Senast: dpmatte
·
Hundavel & Ras Hej! Efter att jag varit helt säker på att det är en släthårig kromfohrländer jag vill ha, snubblade jag över dsg...:o;) Jag och...
Svar
4
· Visningar
2 088
Senast: skrabbe
·
Övr. Hund Hur har ni placerat vattenskålen? Vilken typ av skål har ni till hundarna? Jag har hittills haft en helt vanlig keramikskål, ståendes...
2
Svar
39
· Visningar
7 579
Övr. Hund Har ni någon ni kan rekommendera? Någon som provat en sån med magneter?
Svar
9
· Visningar
2 113
Senast: killikill
·
Hundhälsa Vår tax-blandning blir skendräktig efter varje löp, brukar inte vara några större problem, hon bli tjock, får mjölk sen går det över...
Svar
1
· Visningar
1 620
Senast: squarepants
·
Hundavel & Ras Hej igen gott folk! Efter några års längtan efter hund, har min man äntligen gått med på att vi skaffar hund till nästa vår!:D Vår...
2
Svar
25
· Visningar
26 895
Senast: giowanna
·
Hundavel & Ras Vad ska man tänka på när man kollar efter uppfödare av Rottweiler? Min bror har bestämt sig för att det absolut är en Rottis som ska...
2
Svar
25
· Visningar
6 119
Senast: Sandra78
·
Hundhälsa Någon här som haft en hund med måttlig klåda som mått bättre efter att man fodrat med BARF? Har ni vetat vad som orsakat klådan hos...
Svar
8
· Visningar
1 734
Senast: Raven_
·
Hundhälsa Min snart 8 åriga schäfer har återkommande besvär av öroninflammationer i båda sina öron och nu verkar till och med våra veterinärer ha...
Svar
16
· Visningar
4 068
Senast: Filur F
·
Hundhälsa Vad har ni för erfarenheter när det gäller kennelhosta? Jag misstänker att min hund har fått det trots vaccinering. Han började...
Svar
10
· Visningar
1 978
Senast: HeleneK
·
Övr. Hund Så har jag fått ett sms, ex gör sig av med de sista två av tre som är kvar. Före jul placerade han om vår gamling, halvblind och 12...
2
Svar
35
· Visningar
7 699
Senast: Mia_R
·
Hundavel & Ras Har ett litet problem som jag sitter och funderar på. Det är nämligen som så att i lgh blir det sjukt varmt på sommaren (solen står på...
2
Svar
20
· Visningar
3 932
Senast: em-pirre
·
Hundhälsa Har en hund som gick varm i helgen under en agilitykurs. Hon var ordentligt uppvätskad innan, drack under tiden och jag kylde av henne...
Svar
1
· Visningar
976
Senast: Philosophia
·
Övr. Hund På TV4 Torsdag kl 20.00, om hundar som farit illa.
Svar
18
· Visningar
3 071
Senast: Rosett
·
Hundavel & Ras Hej alla! Ny här, och kommer med en fundering som kanske kan verka konstig för många men som är i högsta grad allvarlig för mig...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
13 241
Senast: lambero
·
Hundhälsa Staffen har betett sig lite underligt idag, men det är så diffust att jag vet inte om jag ska åka in med honom eller ha is i magen några...
Svar
12
· Visningar
1 848
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Autistisk bror

Hund, Katt, Andra Djur