Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund När jag släpper ut min hund på första morgonkissen på trädgården, så springer hon iväg och skäller. Till grannar och inneboendens stora...
Svar
3
· Visningar
992
Hundhälsa Hjälp.. Glömde fråga veterinären som nu har semesterstängt. Ska till Turkiet och fick advocate utskrivet , som man ska droppa i nacken...
Svar
7
· Visningar
1 471
Senast: Blueberry
·
Övr. Hund Hurra!! Jag kom med på agilitykursen! Nu behöver jag andra nybörjare att längta ihop med tills det börjar i april. Finns det något man...
2 3
Svar
53
· Visningar
8 987
Senast: WildWilma
·
Hundavel & Ras Jag har börjat fundera lite kring om vi skulle ta en kull på vår tik men vill veta lite vad man måste tänka på osv. Vår tik är 50 %...
Svar
16
· Visningar
2 921
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Förstår hunden mer om vi tar i mer? En liten diskussion utbröt igår på hundklubben som jag tyckte var intressant. En hundägare...
2
Svar
27
· Visningar
4 741
Senast: Grana
·
Övr. Hund Funderar på att åka till Furuvik i sommar, dels för att jag själv vill titta på djur, dels för att miljöträna hunden. Någon som varit...
Svar
2
· Visningar
3 427
Senast: Emor
·
Övr. Hund Hittade ingen bra rubrik, men just ensamhetsträningen har blivit ett litet bekymmer här för mig. Jag har naturligtvis både läst trådar...
Svar
6
· Visningar
1 250
Övr. Hund Hej! Jag och min sambo har, som rubriken antyder, köpt en valp för två dagar sen och har sen tidigare en vuxen Rhodesian Ridgeback...
2 3
Svar
46
· Visningar
11 350
Övr. Hund Någon som har erfarenhet av sådana? Jag hittade en annons om en som skulle blötas i vatten och sedan skulle hålla kylan i upp till 5...
Svar
2
· Visningar
1 612
Senast: Philosophia
·
Hundhälsa Jag har en hund som är allergisk mot något i foder, vet inte riktigt vad än men det hör inte till saken just nu. Problemet är att hon...
Svar
2
· Visningar
802
Senast: igbest
·
Övr. Hund Tiken puttar dit honom gärna och börjar nu få vätska i juverna. Ska jag göra något åt det eller inte?
Svar
5
· Visningar
1 722
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Finns det något man kan göra själv för att underlätta för sin hund vid skendräktighet? Förutom det klassiska ökad motion och minskad...
Svar
13
· Visningar
7 668
Senast: Aningsfull
·
Övr. Hund *långt* Jag har två små chihuahuakorsningar, 4 och 5 år gamla. Den ena, Ådi, är lugn, stabil, tycker om alla. Gillar inte alltid...
Svar
2
· Visningar
1 676
Övr. Hund Nu finns han inte mer... I söndags blev han plötsligt akut magsjuk med kräkningar och diarré. Eftersom han blev väldigt medtagen åkte vi...
2
Svar
26
· Visningar
4 307
Senast: Killaloe
·
Övr. Hund Någon mer än jag som har detta tråkiga problem med en hund som gör utfall mot skateboards och inlines nu på sommaren? Varför...
Svar
4
· Visningar
2 166
Senast: Viveka
·
Övr. Hund Jag kommer mest troligt att köpa en till hund inom ett par veckor. Hunden är en 2 årig hanhund som kommer att köpas från uppfödaren för...
Svar
16
· Visningar
1 761
Senast: pulkaskurk
·
Hundhälsa Fridolf har ägnat två dagar åt att jobba med djurhantering/utställning/intag på landslagsuttagningarna i Bråvalla. På det gamla...
Svar
6
· Visningar
3 191
Senast: Migo
·
B
Hundhälsa Mina föräldrar har en 1.5 års schäferhane med artros i frambenen. Han har hela sitt liv sprungit i mycket uppförsbacke alltså med mycket...
Svar
8
· Visningar
2 595
Senast: fryckan
·
Övr. Hund Vart hittar man bra hundar som behöver omplaceras? Förstår ju att mycket går via bekanta men om man inte har de kontaktnätet då? Vill ha...
2
Svar
28
· Visningar
6 005
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Vi är i bytabilsvängen och nu blir det en kombi. Så jag letar efter en liten hundbur att ha i bagaget men jag har inte hittat någon bra...
Svar
8
· Visningar
1 513
Senast: Miiip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hönstråden II
  • Uppdateringstråd 30