Hund som ylar inne

Sv: Hund som ylar inne

Jag kan väl tycka att har man inte råd att ordna det för hunden så har man inte råd att åka.
Men hoppas att det löser sig för den stackars hunden.

hur i hel himmelens namn kan du ens ta med dig hunden på strandend och LÅTA den ligga i solen i 40-gradig värme??????????
är du på riktigt verkligen så dum?!!!!!! fy bubblan alltå

Jag blir också lite ledsen, trodde du skulle flytta eller vara borta minst ett år eller nåt.
Har man inte råd att lämna hunden på pensionat om man nu inte har någon som kan vakta så avstår man resan. Skulle i alla fall jag gjort utan att blinka. Det kollar man ju upp innan man beställer resan. Det kan ju inte ha varit helt billigt med pass och sprutor hos veterinären heller.

Hoppas hon trivs med hundvakten i alla fall.

Det trodde jag också, eftersom någon sagt det i en annan tråd om samma resa. Där undrade jag också varför hunden skulle med.

Suck. :crazy:

Liknande trådar

Hundträning Jag har en alldeles underbar liten valp, som är glad och lättsam i det allra mesta. De senaste dagarna har vi dock märkt vad vi tolkar...
Svar
15
· Visningar
1 546
Senast: Roheryn
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 181
Senast: Lillefrun
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 034
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 785
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Hönstråden II