Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Funderar på att skaffa en stor hund. Har just nu en liten hund. Tänkte höra hur det fungerar vid tex lek. Är det vanligt att stora...
Svar
17
· Visningar
3 269
Senast: Alfakrulls
·
Övr. Hund Min hund är van vid att vara ensam hemma några timmar per dag. Men igår åkte vi till Turkiet och bor i lägenhet här och hon ylar så fort...
2
Svar
25
· Visningar
5 210
Senast: em-pirre
·
Hundhälsa Hej! Igår operera min hund sin spottkörtel pga den va inflammerad. u idag rinner de ut brunt saliv på den sidan han är opererad på...
Svar
1
· Visningar
3 029
Senast: Lokkur
·
Hundhälsa Min hund har alltid fått mycket tandsten, har vart hos tandläkaren 2 ggr tidigare då hon sövts för att ta bort tandsten och dra ut...
Svar
14
· Visningar
8 355
Senast: MikaTela
·
Övr. Hund Idag, eller troligtvis i natt började hunden löpa( såg första blodfläcken i dag på morgonen på lakanet). Första löpet, 9 månader gammal...
Svar
14
· Visningar
3 167
Hundavel & Ras Hejsan. Vår husky tik håller just nu på att valpa, eller ska vi säja, hennes temperatur har luggit lågt sen idag morse så nu väntar...
Svar
2
· Visningar
1 519
Senast: Grana
·
Övr. Hund Någon som vet av bra leder med hund i dessa trakter? Vill gärna ha tillgång till vattendrag så att man slipper bära med sig en dunk...
Svar
7
· Visningar
2 454
Senast: Mia_R
·
Hundhälsa Hur jobbar man för att hunden ska bli säkrare socialt bland båda nytt folk och platser?
2
Svar
25
· Visningar
7 168
Senast: Blueberry
·
Övr. Hund Kan någon kunnig hjälpa mig om vad som gäller. jag som uppfödare har sålt en hund valp utan stamtavla och avtal!(blandras) Uber...
2 3
Svar
40
· Visningar
8 372
Senast: Gabbi
·
Hundhälsa Fått höra ett par gånger nu att Ailu motioneras/aktiveras för lite. Bakgrund 6 månader (strax) Bröt benet då han var 3,5 månader. Hade...
Svar
6
· Visningar
1 168
Senast: Yrja
·
Övr. Hund Läste det här igår och funderade lite på vad man egentligen kan förvänta sig av ett hunddagis...
Svar
19
· Visningar
2 527
Senast: Lobelia
·
Hundhälsa Hej! Jag är nybliven valpägare sedan i onsdags, alltså den 12 juni. Min 8 veckors blandraspojk är helt underbar, men jag har ett par...
Svar
2
· Visningar
1 935
Senast: valpen
·
Hundhälsa Min gamla tik som snart blir 11 år är pigg och glad som om hon vore unghund. Det senaste året kan jag dock se ett samband vid i två...
Svar
6
· Visningar
9 232
Senast: sommarvind
·
Övr. Hund Min äldsta tik blir både lite låg samtidigt som hon går med nerverna utanpå sig vid löp. Igår så flög hon och min andra hund ihop och...
Svar
1
· Visningar
780
Övr. Hund Hej alla! Jag undrar hur långa sträckor och hur ofta ni promenerar med era valpar...? Hur gammal är valpen och vilken ras är det?
Svar
1
· Visningar
674
Övr. Hund Ni som har hunden med er på jobbet, vad jobbar ni med? Hur funkar det för dig och för hunden?
2
Svar
23
· Visningar
8 878
Senast: Hogstorp
·
Hundhälsa Jag har blivit mer och mer sugen på att göra en längre vandring med mina två hundar, lederna jag funderar på är antingen 50km eller...
2
Svar
20
· Visningar
7 320
Senast: Lejonelle
·
Hundhälsa Som pricken över iet har lilla hunddamen gått och blivit skendräktig. Har talat med veterinär och vi ska inte åtgärda medicinskt i...
Svar
9
· Visningar
1 025
Senast: MiniLi
·
Hundavel & Ras Hur lyckas man ens få in så många raser? :( Denna är ju också helt otrolig
2
Svar
26
· Visningar
5 696
Övr. Hund Hejsan! Jag har fått äran att ta över en fantastisk hund med fina meriter i bagaget. Dessvärre har jag inga meriter alls, varken som...
Svar
11
· Visningar
1 073
Senast: Mearas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Vegansk efterrätt?
  • Autistisk bror

Hund, Katt, Andra Djur