Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Hur lång tid tar det innan man märker ev. skillnad på glukosamin?? Och vad skiljer de olika märkena sig åt?? Finns ju hur mycket som...
Svar
9
· Visningar
1 964
Senast: Lazy Lady
·
Övr. Hund Skulle vilja ha tips på någon bok som framförallt belyser positiv vardagslydnad på ett vettigt sätt, finns det? Jag är fostrad i...
Svar
14
· Visningar
1 418
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Jag och en vän tänkte vandra i ca 3 dagar med våra hundar. Vi skulle behöva lite tips på bra vandringsleder i uppland gärna lite bredare...
Svar
3
· Visningar
1 362
Övr. Hund I höstas så träffades vi ett gäng från buke och spårade, då pratade vi om att träffas till våren för en sökträning ihop. Nu är det väl...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 275
Senast: Mearas
·
Hundhälsa Hunden (snart 6 år) slutade löpa för ca 2-3 veckor sedan, tyckte löpet avslutades lite väl tidigt och märkte inte av något höglöp. Idag...
2
Svar
32
· Visningar
17 796
Övr. Hund Idag för någon timme sedan högg vår hund mig, ungefär tre gånger i båda händerna när jag skulle klappa honom och jag bara gråter. Allt...
2
Svar
20
· Visningar
7 917
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Nu ska jag göra slag i saken och sy ett vattentätt överdrag till hundens tävlingsbur. Jag har tänkt mig att sy 5 sidor, så att det är...
Svar
8
· Visningar
2 022
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Är det en metod ni hört talas om eller kanske till och med använt er av? Är i FB medlem i en hundgrupp där just denna metod kom upp i...
2
Svar
39
· Visningar
5 637
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund Skulle vara roligt att se era hundar från valp fram till hur de är idag, du kanske fortfarande har en valp men som förändrats i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 090
Senast: skrabbe
·
Övr. Hund Funderar lite över våra hundars beteende. Har 2 st underbara hovawarts. En 1-årig tik och en 4-årig hane. Tiken har vi haft sen hon var...
Svar
2
· Visningar
917
Övr. Hund Är det några här som har hund/hundar på dagis alt. använder dog walkers? Har hittills i min hunds tvååriga liv kunnat lösa det...
2
Svar
21
· Visningar
6 961
Övr. Hund Hej! Kände en knöl på min 3 åriga tik i tisdags kväll, fick tid hos veterinären torsdag. Biopsin visade främmande celler, tumör:cry...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
62 371
Senast: rodata
·
Hundavel & Ras När och hur ser man skillnad på om en spanielvalp blir roan eller klartecknad? Har försökt googla mig fram, och då såg jag att dom...
Svar
3
· Visningar
1 169
Hundavel & Ras vi har en snart 3 årig bernersennen hane. vi har tänkt ta en hund till, men vilken ras skulle ni tipsa om? jag har blivit...
Svar
1
· Visningar
714
Senast: Modig_Korn
·
Hundavel & Ras Sitter och tittar på agility-SM live och blir riktigt inspirerad! Bara för att det är roligt och spännande - vilken är den ultimata...
Svar
13
· Visningar
2 878
Senast: Rie
·
Hundhälsa Jag var inne och kollade min schäferkille igår.. Kan erkänna att diagnosen kom som ett slag i ansiktet. Höfterna är kassa, vänster sämst...
Svar
1
· Visningar
1 778
Senast: lambero
·
Övr. Hund Min heelervalp är strax över 12 veckor.:D Han är så ofantligt vild. Jag har haft flera valpar innan och detta är det värsta jag har...
Svar
13
· Visningar
6 290
Hundhälsa Jag har en snart ettårig pomeranian som precis har gjort sin ettårsfällning och fällt ur allt underull. Nu undrar jag om någon vet hur...
Svar
6
· Visningar
2 082
Senast: mellan
·
Övr. Hund Igår hände detta, det kanske ni har läst i tidningen. http://www.expressen.se/sport/schafer-orsakade-stor-olycka-i-vattern-gp/ Det...
2 3
Svar
56
· Visningar
6 766
Senast: Gabbi
·
Hundhälsa Hej, jag har en omplaceringshund som enligt förra ägaren haft problem med klåda torr hud och mjäll, vet. hade sagt att han var...
Svar
3
· Visningar
838

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka