Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Valpen har efter en otäck olycka blivit opererad och fått drän och tratt. Återbesök imorgon, det är bara att dränen verkar klia så...
Svar
2
· Visningar
725
Senast: Blandrastik
·
Hundträning Jag e kluven jag har en amstaffkorsning omplaceringshund som jag haft lite över ett halvår nu. När hon kom var hon superstressad och...
Svar
2
· Visningar
911
Senast: pernilla_s
·
Övr. Hund Ja hur gör man, folk frågar passar den här hunden mig?! Man förklarar hur hunden bör vara enligt rasstandarden, och talar om att detta...
Svar
8
· Visningar
1 551
Senast: Blandrastik
·
Hundhälsa Åsikter finns alltid. Det finns lika mycket hundägare, som åsikter om vad som är bäst för hunden. Alla tänker vi olika, och samtidigt...
Svar
9
· Visningar
1 798
Hundhälsa Jag skrev en tidigare tråd där jag beklagade mig över att veterinären tyckte att min hund skulle äta torrfoder under tiden vi gör en... 2 3
Svar
56
· Visningar
11 240
Senast: Alexandra_W
·
Övr. Hund På tisdag är det tävling här hemma på fåren, och tills dess behövde alla tackorna uppleva att gå genom ränna. Alltså drog vi ihop en...
Svar
13
· Visningar
1 546
Senast: YlvaG
·
Hundhälsa Jag har fått hem en omplaceringstik på 2,5 år. Hon är inte så snygg i framtänderna i underkäken. Hon har 4 tänder på rad lite glest där...
Svar
12
· Visningar
3 744
Senast: Bison
·
Hundhälsa Vad ska man tro om det här? Pinsamt nog kollar jag tassarna varje dag på hundarna och det ser ut som om hon har haft en blåsa som nu har...
Svar
12
· Visningar
9 588
Senast: Philosophia
·
Övr. Hund Har googlat hundar och graviditet, men får mest fram att hundarna blir mer mammiga när matte är gravid. Min är nu tvärtom! Vet iofs inte...
Svar
12
· Visningar
3 593
Senast: Fagelnos
·
Hundhälsa Som rubriken lyder, när går en dålda fel försäkring in? Alltså när är det ett dålda fel? Jag kan inget om detta, och en uppfödare som...
Svar
19
· Visningar
2 593
Senast: SandraM
·
Hundhälsa någon som vet hur många dagar innan resan man måste göra vet. koll med avmaskning? åker på lördag o framm i sverige måndag. Rabies...
Svar
4
· Visningar
773
Senast: Ponylove
·
Hundhälsa Vår tik på 1,5 började gny för någon timme sen, och dessa ljud kom mer och mer frekvent och liknar snarare skrik än gnyenden allt...
Svar
17
· Visningar
14 491
Senast: Amk
·
Hundhälsa Jag fick igår hem en omplacering som förhoppningsvis ska bo hos mig nu, bara det funkar med min nuvarande hund :) hon har varit stressad... 2
Svar
23
· Visningar
10 745
Senast: Bison
·
Hundhälsa Min tolv-veckors valp kissar allt som oftast på sig när han hälsar på människor, oavsett om det är familjemedlemmar som kommer hem från...
Svar
6
· Visningar
2 429
Senast: tanten
·
Hundavel & Ras Ja precis som rubriken lyder så har våran första A-kull kommit. Den kom igår och det blev en stor chock för mig och min syster. Skrev... 2
Svar
21
· Visningar
4 437
Senast: Sarscha
·
Hundavel & Ras Har fått två små valpar (6 dagar idag) på min lilla småhundstik, båda är pigga men den ena har växt ifrån den andra rejält, det blir nu...
Svar
4
· Visningar
1 730
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Ja, här kommer en till tråd om prostataproblem. Är det någon här som har hört om om hanhundar som haft problem med prostatan, där den...
Svar
8
· Visningar
11 934
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Alla fästingmedel jag tittat på är för vuxna hundar. Jag vill ha skydd till min lillfis också finns det? Efter att ha fått avliva både...
Svar
7
· Visningar
1 994
Senast: Libra
·
Övr. Hund Ska köpa 20 st. idag men frysen är så gott som full. Han ska äta två om dagen.
Svar
5
· Visningar
4 360
Senast: Skogstokig
·
Övr. Hund Ny här på forumet. :) Jag kommer äntligen, efter många års hundlängtan, att hämta hem min Norfolkterrier-kille om fem dagar. Det...
Svar
12
· Visningar
4 327
Senast: noffeliv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka