Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras De som sett mina inlägg om min hund vet att hon har både svår allergi/atopi och spondylos samt biljud på hjärtat. I det fallet var både...
2 3
Svar
41
· Visningar
7 689
Senast: Sol
·
Hundhälsa Min hund lyckades smita igår och när vi hittade henne så hade hon sprungit så mycket på asfalten att trampdynorna var helt trasiga. Det...
Svar
6
· Visningar
12 308
Senast: Migo
·
Hundhälsa Min whippet kille på snart 2 år är inte en kul hund längre :cautious: För att dra allt lite snabbt. I november fick vi avliva vår...
Svar
9
· Visningar
1 625
Senast: MsOldie
·
Hundhälsa Hej från en nybliven hundägare! Jag har en snart elva veckor gammal valp, och ända sen jag fick hem honom har han slickat sig ganska...
Svar
1
· Visningar
956
Senast: vallhund
·
Övr. Hund nu till sommaren blir det inte helt otroligt så att "min" lilla chihuahua ska med ut i skärgården och åka båt o kanske bada. vill då att...
Svar
4
· Visningar
1 514
Senast: Saybia
·
Övr. Hund Jag var inte med, men det här har jag fått berättat för mig. Min syster skulle gå ut med hennes hund i kopppel (amstaffomplacering)...
2
Svar
28
· Visningar
6 506
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Hej alla duktiga hundmänniskor, nu behöver jag er hjälp! Min älskade schäferkille har precis blivit opererade för främmande kropp! Dom...
2
Svar
27
· Visningar
8 254
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund (Jag har försökt att googla, men de flesta trådar verkar spåra ur i för- och nackdelar med kupering. Jag är inte det minsta intresserad...
Svar
15
· Visningar
3 967
Senast: Dessy
·
Hundhälsa Gimli hade en fästing på läppen för någon vecka sen, satt precis innanför hårlinjen typ mitt på sidan på överläppen. Inga konstigheter...
Svar
5
· Visningar
3 280
Senast: cirkus
·
Hundhälsa Finns många trådar om foder, men hittade ingen liknande denna. Så varför ger du din hund et fodret? Mjukt/torrt? Märke/namn...
2 3
Svar
54
· Visningar
8 704
Senast: nullo-modo
·
Övr. Hund Kommer jobba en månad uppe i Norrland, väldigt avsides. Hur gör jag med hundmat? Försökt ringa animail (foderbilen) för att höra om de...
Svar
10
· Visningar
1 373
Övr. Hund Vi kommer att åka till Sverige en vecka i sommar och vi ska första gången ta med Jackie, en liten engelsk toyterrier. Undrar nu lite...
Svar
9
· Visningar
1 606
Senast: Yrja
·
Hundhälsa Nån som provat Thundershirt? Min hund har alltid varit stressad och tycker inte om att vara ensam hemma till exempel. Han är åtta år...
Svar
3
· Visningar
5 470
Senast: TTouch
·
Övr. Hund Vi har en King Charles Cavaliertjej som nyss fyllt 7 månader. Sen hon kom hem till oss har hon varit duktig på att sova hela nätterna...
Svar
13
· Visningar
6 941
Hundhälsa Min blandraskille är 1 år och fyra månader. Han är mycket aktiv och vi är ute minst 3 timmar varje dag. Han får Nordic frysta färsmat en...
Svar
4
· Visningar
831
Övr. Hund Hej ! Tog för en månad sedan över en blandras tik från några pga deras minsting fått allergi och dom kunde ej behålla henne. Hon är...
Svar
7
· Visningar
1 302
Senast: Lejonelle
·
Hundhälsa Min 1.5 år gamla Västgötaspets gick omkull i högsta fart igår och fick en blodutgjutning i bröstkorgen. Han är röntgad u.a men har...
Svar
14
· Visningar
15 623
Hundhälsa Ena hunden har myggbett och den andra nåt jag gissar på är bromsbett. Vad kan man göra dels för att förebygga, men också lindra...
Svar
3
· Visningar
2 122
Övr. Hund Jag och blivande sambon pratar om hund (en till!) såsmåningom, inte än på länge men det är ju underbart att längta! När man tittar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
11 411
Senast: tesora
·
Hundhälsa Som nybörjare på tikars första löp så undrar jag hur väl dom visar det? Min lilla är 6 månader drygt nu så börjar ju närma sig tid...
Svar
19
· Visningar
19 170
Senast: Saybia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Tips ang "spjälka" ben