Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min tolv-veckors valp kissar allt som oftast på sig när han hälsar på människor, oavsett om det är familjemedlemmar som kommer hem från...
Svar
6
· Visningar
2 428
Senast: tanten
·
Hundavel & Ras Ja precis som rubriken lyder så har våran första A-kull kommit. Den kom igår och det blev en stor chock för mig och min syster. Skrev...
2
Svar
21
· Visningar
4 433
Senast: Sarscha
·
Hundavel & Ras Har fått två små valpar (6 dagar idag) på min lilla småhundstik, båda är pigga men den ena har växt ifrån den andra rejält, det blir nu...
Svar
4
· Visningar
1 724
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Ja, här kommer en till tråd om prostataproblem. Är det någon här som har hört om om hanhundar som haft problem med prostatan, där den...
Svar
8
· Visningar
11 917
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Alla fästingmedel jag tittat på är för vuxna hundar. Jag vill ha skydd till min lillfis också finns det? Efter att ha fått avliva både...
Svar
7
· Visningar
1 987
Senast: Libra
·
Övr. Hund Ska köpa 20 st. idag men frysen är så gott som full. Han ska äta två om dagen.
Svar
5
· Visningar
4 321
Senast: Skogstokig
·
Övr. Hund Ny här på forumet. :) Jag kommer äntligen, efter många års hundlängtan, att hämta hem min Norfolkterrier-kille om fem dagar. Det...
Svar
12
· Visningar
4 323
Senast: noffeliv
·
Hundavel & Ras Tjena, Schafer tik, schafer hane, planerad parning. Meeeeeen... nanstans strax efterat kom en malle at tiken. Valparna fodda nu, alla...
Svar
0
· Visningar
782
Senast: Bewildered
·
Hundavel & Ras Står och kliar mig i huvdet, har i iaf 1 års tid planerat ett valpköp. Nu börjar min lilla blandis bli vettig och jag vill ha en till...
Svar
6
· Visningar
954
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa En kompis till mig har en hund som visar tecken på någon sorts allergi. Han blir periodvis röd i ögonen, han har mycket problem med...
2
Svar
22
· Visningar
26 864
Senast: Nominous
·
Övr. Hund Hej på er! Jag funderar lite över hur det här med hårda / mjuka metoder eller vad man nu kallar det då det gäller hund V häst. Jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 722
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Vad har ni för halsband till era långhåriga hundar? Tycker att det är svårt att hitta något som inte ser helt knäppt ut. Huvudet blir...
Svar
15
· Visningar
4 137
Senast: Got2Be
·
Hundhälsa Hej alla glada djurägare. Nu ställer jag säkert den dummaste frågan :o Men det blir så när man är nybörjare med stor hund..... Jag...
Svar
6
· Visningar
1 374
Senast: d_canario
·
Övr. Hund En kollega talade om för mig igår att enligt svensk lag så är det förbjudet att ta med hund på uteservering. Om jag gör de kan jag...
Svar
11
· Visningar
4 174
Senast: Domino_s
·
Hundhälsa Från ingenstans så har Leon börjat bli rädd när det åskar, eller ingenstans, det har pågått i drygt ett år o verkar eskalera. Jag har ff...
Svar
17
· Visningar
7 762
Senast: Åsa A
·
Hundhälsa Har precis fått reda på att Castro har spondylos. Någon som har någon erfarenhet av det? Det lät på vetten som att det inte var så illa...
Svar
12
· Visningar
1 619
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Hjälp! Vi har sen tidigare en tik, och fick för några veckor även hem hennes lillebror. Så har ingen erfarenhet av hanhundar sen...
Svar
6
· Visningar
11 552
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Hur gammal bör hunden vara för att bära klövjeväska med lite vikt i? Jag har en 16-månader gammal och 23 kg tung bearded collie, ej...
Svar
6
· Visningar
1 254
Senast: Blandrastik
·
Övr. Hund Lånade en av min svärmors hundar idag och tog en promenad längs ett populärt gångstråk här i staden. Inte nog med att jag redan var rätt...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
11 596
Övr. Hund Idag 1/7 fyller min fantastiska Lyxa 4 år :love: ! Min suveräna första brukshund som överträffat allt jag hoppades på när jag ställde...
Svar
11
· Visningar
1 785
Senast: Jenka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Extremt het häst