Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hundavel & Ras
Ja precis som rubriken lyder så har våran första A-kull kommit. Den kom igår och det blev en stor chock för mig och min syster. Skrev...
Hundavel & Ras
Har fått två små valpar (6 dagar idag) på min lilla småhundstik, båda är pigga men den ena har växt ifrån den andra rejält, det blir nu...
Hundavel & Ras
Står och kliar mig i huvdet, har i iaf 1 års tid planerat ett valpköp. Nu börjar min lilla blandis bli vettig och jag vill ha en till...
Hundavel & Ras Det är väl rätt vanligt att social osäkerhet och rädslor är värre med män än kvinnor. Min mamma har en sådan hund exempelvis, och den...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.