Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Jag och sambon har så sakteligen börjat fundera på att utöka familjen. Trodde det skulle dröja många år till men suget har växt sig...
2 3
Svar
48
· Visningar
8 899
Senast: cherie
·
Hundhälsa Hej! Är det någon här som har erfarenhet av symtom och skador efter en felaktigt använd halti/nosgrimma? Misstänker att det har...
2 3
Svar
45
· Visningar
11 365
Senast: em-pirre
·
Hundhälsa Är det viktigt att unghunden får leka okopplat med hundar i sin egen ålder och storlek? Vart kan man hitta hundkompisar till hunden...
Svar
4
· Visningar
1 301
Hundhälsa Hej :crazy: Nu behöver jag hjälp igen. Jag o maken har 3 små hundar + 2 valpar av en större ras. Det är min 2 åriga hanhund Baloo...
Svar
7
· Visningar
1 416
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Hej gott folk! Min 3-månaders valp kliar sig massor och har torr hud som mjällar något. Veterinär har uteslutit ohyra och rekommenderat...
Svar
12
· Visningar
10 005
·
Hundavel & Ras hejsan! jag sitter och går lite i köpa hund tankar och har läst och jämfört lite olika hundraser men fastnat för 3 raser labrador...
Svar
2
· Visningar
679
Hundhälsa Vi har en tik på 3½ år och jag undrar om det finns alternativ till kastrering? Finns det p-piller för hund? Ev biverkningar i så fall?
Svar
2
· Visningar
1 086
Hundhälsa Hej! Min hund kliar sig jätte mkt och hon har börjat få sår eftersom hon kliar sönder huden. Vad ska jag göra och vad kan hjälpa...
2
Svar
31
· Visningar
6 354
Senast: lilstar
·
Hundhälsa Idag var vi åter hos veterinären då han den senaste veckan har börjat ställa sig på baktassarna (som en knytnäve). Så ringde vet. idag...
2
Svar
38
· Visningar
46 108
Senast: SandraM
·
Övr. Hund Finns det några pipleksaker som är riktigt hållbara? Hundarna älskar dom men dom går sönder så fort; sprickor, pipgrejen lossnar osv.
Svar
1
· Visningar
957
Senast: bitta
·
Hundhälsa Jag har familjen på besök och vi vill gärna åka till Åland på utflykt, men behöver vov vara vaccinerad eller kan vi ta med henne på en...
Svar
4
· Visningar
903
Senast: noffeliv
·
Hundhälsa Det sägs väl att det är rätt ovanligt att en valp kissar i egen bädd? Min 8-9-veckors har inte gjort det innan - men ikväll, efter att...
Svar
2
· Visningar
5 690
Senast: noffeliv
·
Hundavel & Ras Hej! Hoppas få lite kloka råd och vägledning från er hundkunniga! Jag och min sambo har i flera år varit sugna på att skaffa hund och...
Svar
3
· Visningar
1 612
Senast: Lady_A
·
Övr. Hund Jag har nyligen hittat dogparkour, något som både jag och min hund Dipp tycker mycket om. Är det någon mer som håller på med det?
Svar
1
· Visningar
696
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Vet att frågan varit uppe förut, men vad kan man använda för att gå hunden att inte tugga på saker? Ättika funkar inte.
Svar
10
· Visningar
1 702
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Dock osäker om jag får länka till denna sidan, men gör ett försök, få säga till annars. Men efter att ha läst detta så vågar ju inte...
Svar
18
· Visningar
15 495
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Har haft border collie som favoritras i 2 år nu. Har en schäfer för tillfället som haft problem som sprungit efter bilar, hoppat på...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
11 946
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Ja, som rubriken. När jag är ute, framförallt i samhället/stad där det finns mycket folk, så klabbar någon, oftast flera på Castro utan...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 275
Hundhälsa Först och främst så är en veterinärtid bokad till imorgon kl. 16.00. Jag är tok-orolig och kom inte på något bättre att göra med...
Svar
18
· Visningar
2 877
·
Övr. Hund Jag skulle väldigt gärna vilja skaffa hund. Problemet är ju bara att jag spelar trumpet(varje dag). Jag har möjlighet att spela i...
Svar
13
· Visningar
1 656

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka