Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Läste ledaren i Hundsport Special om skribentens funderingar ang Danmarks sätt att ta bort alla regler och ersätta med rekommendationer...
2
Svar
21
· Visningar
4 986
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Någon här som har försäkrat hos optimal? Är ni nöjda?
Svar
2
· Visningar
669
Senast: vix
·
Hundhälsa Är det någon här som har koll på hälsan hos cavalier king charles spaniel? Jag har för mig att de har väldigt många allvarliga...
Svar
14
· Visningar
3 354
Övr. Hund http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=406&grupp=12718&artikel=5599370 Duvor visserligen
Svar
0
· Visningar
600
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Jag undrar hur det ligger till med grundvaccinering av hund. Våra valpar vaccinerades i enlighet med rekommendationerna när de var små...
Svar
5
· Visningar
893
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Såg en annons på Nordic Hundfoders hemsida där en hund tydligen är blodgivare! Jag undrar nu vad det är som krävs för att ens hund ska...
Svar
4
· Visningar
1 090
Senast: Icefire
·
Hundhälsa Nu har jag tröttnat på att lämna in Ruben på olika trimställen, betala dyra pengar och ändå aldrig bli nöjd. Får alltid efterklippa en...
Svar
6
· Visningar
1 266
Senast: Domino_s
·
Hundhälsa Någon som fått en CT röntgen betald av agria? Vad var det för diagnos och ålder på hunden då?
Svar
14
· Visningar
11 174
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Jag sitter här och funderar lite över flåsande hos hundar. Min labbe på 1,5 år har alltid flåsat ganska mycket. Har varit hos...
Svar
5
· Visningar
3 243
Senast: martha
·
Övr. Hund Hej! Några nära vänner har tagit över två hundar som är 6 resp 8 år (En renrasig Leonberger och en mellanstor blandras). De är inte...
Svar
3
· Visningar
1 089
Senast: Grana
·
Hundhälsa Har kastrerad våran kille, hur länge är det lämpligt att vänta innan vi kan åka till sjön å bada med honom? Sambon var iväg i...
Svar
1
· Visningar
3 219
Senast: Allevo
·
Övr. Hund Jag läste nyss på SKKs hemsida att man får lov att vara medlem fast man har blandras, man får även regga hunden där. Nu till mina...
Svar
5
· Visningar
1 673
Senast: Disen
·
Övr. Hund Stoja simmar minst sagt hellre än bra. Baken rakt ner och tassarna ovanför vattnet. Flytväst på, men är det nåt mer man kan göra för...
Svar
11
· Visningar
1 982
Övr. Hund Hej. I en längre period har jag nu blivit alltmer hundsjuk. Har väl läst så mycket det bara går, lånat massa böcker från biblioteket...
Svar
10
· Visningar
1 955
Senast: sonjaa
·
Hundavel & Ras Vilka små raser har mycket will to please och förighet ( heter det så?) ? Och som är friska och bra mentalt?:)
Svar
14
· Visningar
3 746
Senast: Lejonelle
·
Hundavel & Ras hejsan! undrar om ni kan berätta mer om schäfern, vad ni har för erfarenheter osv kring deras hälsa, mentalitet, familjevänlig osv...
2 3
Svar
53
· Visningar
9 576
Senast: marshall
·
Övr. Hund Skulle behöva lite tips på söta och ovanliga tiknamn. Det får gärna passa ihop med namnet Pingu (som min nuvarande hund heter), men det...
Svar
3
· Visningar
1 922
Senast: Sel
·
Hundhälsa Det är ofta trådar startas i samband med våren/försommaren om fästingar. Alltifrån vilket fästingmedel/halsband som är bäst, till att...
Svar
16
· Visningar
2 820
Senast: Ciilia
·
Övr. Hund vad kostar en samojed valp, ca?
Svar
11
· Visningar
23 257
Senast: LinnK
·
Övr. Hund Har börjat fundera på att ställa ut unghunden i framtiden, men blotta tanken gör mig samtidigt ruskigt nervös. :p Kan dessutom...
Svar
2
· Visningar
789
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka