Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Idag har vi varit tävlingsfunktionärer. Eftersom det mest är vi tvåbeningar som jobbar i djurhanteringen fick Boss roa sig på egen hand. Han hittade en tom PET-flaska som tydligen var jätterolig...
Idag hade vi liten spontan salukiträff här hemma (med whippet som bonushund).
Jag är inte med på bild, men ja, Wahdiah står med där i mitten i alla fall
Verkligen Lite trassligt på promenaderna bara, de går ju kopplade alla 4 och den yngsta är lite överallt och ingenstans... Men för någon timme sedan sov jag en stund på sängen med alla hundarna runt mig. Åh vad jag gillar sånt (Men ska jag ha egna så är nog två hundar mer lagom)
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.