Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min hund blev ormbiten i Söndags och fick spendera ett dygn med dropp på djursjukhuset. Fick komma hem igår eftermiddag. Nu är det...
2
Svar
23
· Visningar
5 630
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Jag har förstått att vissa har problem med att deras hundar får för sig att äta kattskit eller kattsand ifrån lådorna, är det någon här...
Svar
7
· Visningar
1 756
Senast: movi
·
Hundhälsa Ingen aning om vad jag talar om här. Så därför frågar jag :p Ynkis, staffe på 1år. Ger färskfoder och lite "barfmat" på sidan av.. Nu...
Svar
4
· Visningar
2 055
Övr. Hund Jag fick precis mail om att tiken jag tingade valp efter i december förra året - äntligen- har gått in i löp! Om allt går enligt...
Svar
8
· Visningar
1 033
Senast: wellanw
·
Övr. Hund Jag och sambon har under en längre tid pratat om att skaffa hund och tanken känns mer och mer realistisk. Men jag känner att jag behöver...
Svar
18
· Visningar
2 069
Senast: Nenyah
·
Övr. Hund Behöver av personlig anledning sälja min unghund. renrasig. NU undrar jag dock, ska man verkligen gå ner så mycket i pris? Hunden är...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
8 762
Senast: Migo
·
Hundhälsa Ailu började igår att spy på kvällen. En gång ganska rejält. Vid 7 imorse ytterligare en gång, rejält och alldeles nyss spydde han...
2
Svar
26
· Visningar
15 134
Senast: bitta
·
Hundhälsa Hej! Min gamla tik på 9 år har fått ett väldigt svullet juver på kort tid (från idag/igårkväll). Det är en hård knöl och det är...
Svar
6
· Visningar
17 702
Hundhälsa Min snart 11 åriga blandrastik har haft en konstig hosta senaste tiden, I samband med ansträngning har hon haft en torrare hosta och...
Svar
5
· Visningar
2 158
Senast: sommarvind
·
Övr. Hund FB fullkomligt kräks ut länkar där det påstår att foderföretaget Royal Canin är med och sponsrar en "tävling" där man hestar hundar mot...
Svar
13
· Visningar
1 911
Övr. Hund Hur får man folk att fatta att en bra belöning ger effektivare träning? När jag ska ha kurs så skickar jag ut ett litet intro-brev...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
10 427
Övr. Hund Vi har på vårt sommarställe "grannar" som vi delar gårdsplan med. En av familjerna har en liten korsning terrier/pudel som är 8 år...
Svar
11
· Visningar
6 914
Senast: fia-lisa
·
Övr. Hund Vi är på jakt efter en bra bur till vår aussie. Vi har kikat och bestämt oss för artfex, men sen är frågan vilken storlek man ska ha...
Svar
9
· Visningar
2 751
Senast: RunaD
·
Övr. Hund Jag vill först bara säga att jag är helt grön på området om skydd, det närmsta jag har kommit är youtubevideor med filmer på tävlingar...
2
Svar
31
· Visningar
5 342
Senast: Jadzia
·
Hundhälsa Min chihuahuablandning på 18v började idag dregla mycket. Han har inte gjort det förut. Nos och tassar är lite kalla och ville inte äta...
Svar
9
· Visningar
4 135
Hundhälsa Mina två grabbar (korthåriga blandraser) har helt plötsligt börjat fälla enorma mängder päls! Har pågått i kanske 2-3 veckor. Den ena...
Svar
10
· Visningar
10 520
Senast: KaffeKask
·
Övr. Hund Tänkte bygga ut min hundgård lite i sommar pga förhoppning om ny valp till hösten. Vill gärna ha förslag på hur man kan göra miljön mera...
2
Svar
38
· Visningar
13 282
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Jag har fått ett gäng grillkorv som blev över på jobbet till mina hundar. Jag har torkat korv förut och det tänkte jag göra nu också, så...
Svar
15
· Visningar
19 792
Senast: Corminta
·
Hundavel & Ras Jag är intresserad av att köpa en till hund men denna gången vill jag gärna ha en korthårig mellanstor till stor hund. Jag har häst så...
Svar
0
· Visningar
675
Senast: Mysan94
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka