Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Nu är våran King Charles Cavaliervalp 8 månader och har lämnat valppälsen bakom sig och börjat bli riktigt långhårig o fin. Ska säga...
Svar
6
· Visningar
2 304
Senast: Tussinussen
·
Hundavel & Ras Såg en tråd på ett annat forum och tänkte att vi kunde göra en liten undersökning här också! Vilken är den vackraste hundrasen enligt...
10 11 12
Svar
233
· Visningar
26 972
Senast: Eina
·
Övr. Hund Läste just på fb att en bekant till mig har varit och köpt sig en blandrasvalp från blocket. Han har ingen erfarenhet, kunskap eller...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
18 338
Senast: Lena_B
·
Övr. Hund Min lilla vovva har blivit otroligt skotträdd och skygg för män, jag vet inte vad som hänt, vad hon reagerat på. Troligen har det med...
Svar
4
· Visningar
1 113
Senast: PrittePuff
·
Hundavel & Ras Någon som vet hur det funkar? Suttit 30 minuter i kö hos SKK deras juridiska avdelning men ingen ville svara! Jag och min syster har...
Svar
10
· Visningar
1 704
Senast: Philosophia
·
Övr. Hund Har en tik just nu och har tänkt lite på om jag skulle ha en till hund. Eller ja, om "pappa" ska ha en hund. Men det är ändå jag som...
Svar
16
· Visningar
3 213
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Jag har en blandrastik på lite över 2år. Hon går fint i kopplet förutom när man är på något nytt ställe (ska lukta överallt) men det är...
Svar
10
· Visningar
2 360
Övr. Hund Har en fundering på vad vår tibbeterrier reagerar på? Vår hund är van att umgås med andra hundar, går på hunddagis. Hundmöten m.m. är...
Svar
8
· Visningar
1 452
Senast: norrland65
·
Hundhälsa Kastrerade Melker i januari och kunde inte hålla igång honom under vintern som jag vill pga halka och snö. Och nu under sommaren har han...
Svar
5
· Visningar
742
Senast: squarepants
·
Hundhälsa Här finns lite info o grejer man kan trycka upp: http://www.hittadjur.se/index.php?page=dbcontent&contentId=cartemp Kan folk med...
2
Svar
21
· Visningar
7 968
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Hej! Jag funderar lite på att kastrera våran valp när han blir tillräckligt gammal. Har ni några erfarenheter av kastrering av...
Svar
13
· Visningar
6 213
Senast: Bewildered
·
Hundhälsa Nu är jag igång igen och oroar mig för Camaro. Den senaste tiden har det hänt upprepade gånger att hon inte vill promenera åt ett visst...
Svar
8
· Visningar
1 937
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Nu har jag försökt läsa mig till på flera ställen hur man baklängeskedjar och framlängeskedjar. Men guud vad trög jag måste va för jag...
Svar
14
· Visningar
2 382
Senast: Carolininen
·
Hundavel & Ras Finns det någon eller några här på Buke som har pinscher? Lägg gärna in en bild. Hur är era hundar i temperamentet? Vad gör ni med...
Svar
5
· Visningar
1 657
Senast: Blueberry
·
Svar
2 031
· Visningar
165 145
Senast: squarepants
·
Hundhälsa Hej! Ni som har hundar som är matallergiker, vad använder ni för mat till era hundar? Eller har ni fått reda på vad de är de är...
2
Svar
30
· Visningar
6 494
Senast: Lokkur
·
Övr. Hund Vad är att föredra vid viltspår, plast- eller nylonlina? 10 eller 15 m? Finns det något skäl för varför man väljer det ena eller andra...
2
Svar
20
· Visningar
5 625
Senast: Philosophia
·
Övr. Hund Utan dem hade vi aldrig börjat med boskapshållning, och aldrig kunnat gå från jägare till jordbrukare. Vi har vallhundarna att tacka...
Svar
6
· Visningar
1 238
Senast: wellanw
·
Hundhälsa Min lillebror köpte för några veckor sedan en två-årig hanhund. Då jag har begränsad erfarenhet av hanhundar i allmänhet och kastrering...
2
Svar
23
· Visningar
12 844
Senast: Belethien
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar