Sv: Raser som inte fäller, hjälp mig!
Vad kul att löwchen ser ut att bli rätt för dig. Googla svenska löwchencirkeln så hittar du valpförmedling och tips på fler uppfödare. Jag PM:ade dig ett tips också. I en liten ras föds det ju inte hur många kullar som helst på ett år, så man kan behöva åka en bit.
Dina Shih Tzu är verkligen jättefina, men jag har ändå fallit för Löwchen! De är precis lagom i allt vad jag vill ha i en hund.
Igår körde jag till Bedecan Kennel i Åstorp. Vilka söta hundar!! Hennes King Charles var också jättefina!
Blev ännu mer positiv när de gillade min son (de var inte så vana vid barn), och när vi satte oss att fika, gick alla hundar o vilade. Inga problem! Dessutom hade hon en som var lite mer nerrakad än de andra, han fick så mycket fästingar, och det blev så fint och mjukt!
Jag tror nästan att jag vill hålla det ganska kort, smidigare med det mesta ju! Klart de kan få ha lite päls på vintern!
Nu till nästa problem, hon har inga tikar att ta valpar på...
Vad kul att löwchen ser ut att bli rätt för dig. Googla svenska löwchencirkeln så hittar du valpförmedling och tips på fler uppfödare. Jag PM:ade dig ett tips också. I en liten ras föds det ju inte hur många kullar som helst på ett år, så man kan behöva åka en bit.