Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hundavel & Ras
http://www.nrk.no/ostafjells/telemark/_-foler-hunden-min-ble-voldtatt-1.11171285
Norska är inte min starka sida. Tiken fick ju valpar...
Hundavel & Ras
Äntligen (!) fick jag chansen att delta på en grytträning med Ian. Vi gav oss av till Östermalma för att träffa en livs levande grävling...
Hundavel & Ras
Nästa år blir det för hoppningsvis en valp här hemma. Första tanken är ju såklart bearded collie, men som en kompis sa: "Du har ju bara...
Hundavel & Ras
Min mamma har börjat prata om att hon vill skaffa en mindre hund efter att hon har gått i pension (om ca 2-3 år). Vi har en boxertik nu...
Hundavel & Ras Gällande din dotters bestämdhet etc. Även sådana barn förtjänar att ha roligt och nå framgång. När jag växte upp så hade jag bara svåra...
Foder & Strö Lampor är väl mest för att människorna ska se nåt. :p Tror de stall jag varit i i Norrbotten bara tände när de skulle ta ut/in. Hästarna...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.