Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Eftersom jag inte haft hund tillräckligt länge för att veta om följande fenomen är vanligt, så vänder jag mig nu till er som är mer...
Svar
8
· Visningar
1 418
Senast: Pigan
·
Hundavel & Ras http://www.nrk.no/ostafjells/telemark/_-foler-hunden-min-ble-voldtatt-1.11171285 Norska är inte min starka sida. Tiken fick ju valpar...
Svar
14
· Visningar
4 282
Senast: Sol
·
Hundavel & Ras VAD har ni bukefalister att säga om denna ras? Berätta nu allt ni besitter om denna ras. :)
Svar
14
· Visningar
2 269
Senast: Got2Be
·
Övr. Hund Helgen 10-11/8 hade bergslagens vallhundsklubb Ik2-tävlingar utanför Örebro. En klurig bana, ganska svåra (men roliga!) får och rejält...
Svar
4
· Visningar
1 191
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Jag har en liten fralla på 7 månader som de senaste 2 månaderna varit halt och lite stel på vänster fram, vi varit till olika...
Svar
4
· Visningar
1 059
Senast: spirulina
·
Hundhälsa Jag har en dsg som nu är 13½ år. Pigg och glad och boss i familjen. Hon har inte löpt på minst 4 år. Vi har en hane sedan ett år...
Svar
5
· Visningar
5 182
Hundhälsa Nej, jag är inte det minsta pedantisk och jag bryr mig inte om lite djurdoft här hemma. Men - nu är det lite jobbigt. Hunden (Beauceron...
Svar
17
· Visningar
5 893
Senast: pippilotta
·
Hundhälsa Hur vanligt är det? Nu har grannens "nya" schäfer fått cancer och det går antagligen inte att göra något åt det, hunden är sex år gammal...
Svar
8
· Visningar
2 152
Senast: nilie
·
Hundavel & Ras Äntligen (!) fick jag chansen att delta på en grytträning med Ian. Vi gav oss av till Östermalma för att träffa en livs levande grävling...
2
Svar
39
· Visningar
6 029
Senast: skrabbe
·
Övr. Hund Min dvschnauser har sedan i förrgår börjat yla i hundgården, innan skällde han och hoppade mot stängslet när någon kom men låg annars...
Svar
12
· Visningar
2 814
Hundavel & Ras Nästa år blir det för hoppningsvis en valp här hemma. Första tanken är ju såklart bearded collie, men som en kompis sa: "Du har ju bara...
2 3
Svar
56
· Visningar
7 292
Senast: Miao
·
Övr. Hund Hallå Buke, en fråga När man ger färska märgben ska hunden då kunna äta upp själva benet också? Jag frågade i djuraffären och jo...
Svar
8
· Visningar
4 465
Senast: Banni
·
Hundavel & Ras Vilken hund passar våra familj? -familjehund (tycker om barn och katter) -kan hänga med på det mesta, bra på att ställa om sig...
Svar
5
· Visningar
1 703
Senast: Worlds
·
Hundavel & Ras Bring it on! Vill veta allt och lite till. Bilder, info och massa snack!
Svar
1
· Visningar
835
Senast: Milosari
·
N
Övr. Hund Hejsan:) tänkte höra om det finns andra sibbeägare i Jönköping som är intresserade av att träffas; låta hundarna leka av sig, utbyta...
Svar
1
· Visningar
951
Senast: TIzzANO
·
Övr. Hund Imorgon ska min älskade lill-skrutta vandra vidare. Tiden är bokad och jag är 110% trygg med mitt beslut (snälla, ifrågasätt inte...
Svar
11
· Visningar
2 179
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Min mamma har börjat prata om att hon vill skaffa en mindre hund efter att hon har gått i pension (om ca 2-3 år). Vi har en boxertik nu...
Svar
2
· Visningar
1 426
Senast: Ravishing
·
Hundhälsa Efter ett snack med Sareks uppfödare överväger jag att kastrera honom. Han blir totalt låst när han känner doft av löptik :(. Det har...
Svar
15
· Visningar
3 870
Senast: Dorro
·
Hundhälsa http://www.cutiepiepolly.se/2013/07/farliga-tuggben.html?m=1 Nu ger inte vi våra hundar köpta hundben bara älghorn så det här kanske är...
Svar
9
· Visningar
1 922
Senast: Blandrastik
·
Övr. Hund Min knas älskar att träna men går mkt lätt upp i varv och blir lätt speedad. Ibland får han riktiga knäpp och springer som en tok runt i...
Svar
13
· Visningar
2 180
Senast: Blandrastik
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka