Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Inom kort blir vi fem i familjen! (Sex om man räknar med hamstern) Men den femte (sjätte) medlemmen är avsevärt mindre och hårigare än...
Svar
3
· Visningar
1 127
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Kommer dem närmaste dagarna flytta och självklart följer hunden med. Tänkte höra om ni har några allmänna tips och saker att tänka på...
Svar
7
· Visningar
1 434
Senast: Nethril
·
Övr. Hund Har märkt att vom ger extra snärt åt inkallningen, klipper torkad vom i små bitar. Det blir ändå tämligen dyrt. Undrar då, du kan ju...
Svar
7
· Visningar
2 545
Hundhälsa Ska boka tid för Camaro hos veterinären. Jag har ju skrivit om hennes mentala problem i några trådar så en del av er kanske har koll...
2
Svar
32
· Visningar
7 639
Senast: MiniLi
·
Hundavel & Ras Hej alla! Bichon Havanais, dvärgpudel, lagotto? Fler? Nu är det planerat valpköp i vår/sommar 2014!!!:D Jag längtar!!! Jag har...
2 3
Svar
56
· Visningar
21 599
Senast: giowanna
·
Övr. Hund Jag har utan större svårighet lyckats få min jaktgolden att fatta att det är något speciellt med kantareller men jag har nog börjat i...
Svar
6
· Visningar
1 323
Senast: Sablar22
·
Hundhälsa För att göra en lång historia kort. Jag fick för ett par veckor sedan ett samtal från en vän, där hon undrade om vi kunde ta hennes...
2
Svar
20
· Visningar
9 029
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Ni som har tagit en omplacering, hur har ni resonerat i början? Har mest troligt hittat en omplacering som kommer få flytta hem till...
Svar
10
· Visningar
1 409
Hundhälsa Hej.! Jag har en kinesisk nakenhund/chihuahua på ett år som jag inte vet hur ja ska träna/få han att bli bättre.. Jag måste alltid...
Svar
0
· Visningar
809
Senast: balahablha
·
Övr. Hund Hur får man sin hund att sluta rymma. Har en Leonbergertik på 2år som rymde första gången när hon blev könsmogen, har haft en period...
2
Svar
39
· Visningar
17 254
Senast: Alva789
·
Hundhälsa (Mammas hund,inte min,men jag är "dagmatte") Hon luktar inte hela tiden,utan kommer som en hemsk stank nån gång då och då under en...
Svar
12
· Visningar
20 857
Senast: Hellas
·
Övr. Hund Hoppas jag kan få lite kloka råd här! Är sedan ett par månader tillbaka ensamstående mamma. Har också två små hundar. På dagarna är...
Svar
8
· Visningar
1 925
Senast: svea
·
Övr. Hund Varför viker hundar in/bak öronen när dom hälsar på nån dom tycker om? Vad betyder det?
2
Svar
20
· Visningar
7 354
Hundavel & Ras Någon här som har erfarenhet av rasen? Jag funderar på att skaffa en så småningom. Har idag chihuahua och älskar rasen, men har alltid...
Svar
13
· Visningar
5 032
Senast: fijja
·
Övr. Hund Har för mig att mh bör göras innan 18 månadees ålder för att räknas med i rasens statistik ? Och tidigast 12 månadee såklart. Inser...
Svar
9
· Visningar
1 123
Övr. Hund Kan en valpköpare (som är SKK-medlem) använda sig av SKK:s avtal för att lämna ut den köpta valpen på foder? Är det förenligt med SKK:s...
2
Svar
26
· Visningar
4 231
Övr. Hund Hej alla :) Jag tycker det är jätteroligt att läsa här på forumet då man får mycket tips och råd, men också en insikt i andra...
2
Svar
34
· Visningar
5 320
Senast: Corminta
·
Övr. Hund Såhär är det: min bästa kompis ska skaffa hund vilket jag tycker är jätteroligt. Hon har varit och besökt en kennel och bland annat fått...
Svar
12
· Visningar
2 030
·
Övr. Hund Hej! Det så här att jag har två hundar. En som är en blandning mellan pudel och tax och en som är en blandning i mellan tax, pudel och...
Svar
11
· Visningar
1 338
·
Hundhälsa huden har fått ringorm, har katt o häst, kan dessa smittas? detta måste uppkommit senaste dagarna, såg idag att hon kliade/bet men...
Svar
6
· Visningar
1 832

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka