Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Frågan ploppade upp efter att ha läst ett par trådar om färskfoder på forumet, men frågan är självklart relevant även till er som ger...
Svar
15
· Visningar
1 680
Senast: Turali
·
Övr. Hund Som några av er vet så kommer det snart flytta in en ny liten vovve hos oss. Eller liten och liten, det är en 3-årig hane. Hans matte...
Svar
10
· Visningar
1 484
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hej jag tänkte se om det finns någon som kan ge lite input i mitt dilemma. Ser att det finns många trådar om hur man ska göra ang hunden...
Svar
5
· Visningar
2 801
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Jag har blivit med valp igen... Nåja, bara en dagvalp, och bara tre halvdagar i veckan, men ändå. Min egen hund är en 20 månader...
Svar
0
· Visningar
1 126
Senast: Viveka
·
Hundhälsa Finns det? Håller på att leta lämplig mat till min allergi hund. Just nu får hon Musch´s "Ren med ben" och tillskott men jag vill kunna...
Svar
6
· Visningar
2 055
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Hur mycket tycker ni är rimligt att erbjuda för tillfällig hundrastning? Vi kommer ca en vardagsväll i månaden att vara borta bda...
Svar
1
· Visningar
847
Senast: Lenis
·
Hundhälsa Min lilla chihuahua tik har fått inflammation i sin ena tutte, den är in åtväxande. Ja tvättar och försöker hålla det rent och smöjer...
Svar
3
· Visningar
864
Senast: Bejbie
·
Övr. Hund Äntligen(!) har jag två underbara salukis igen :love: Vissa känner kanske igen henne, min nykomling. Hon bodde nämligen hos mig förra...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 542
Hundhälsa Det är ju en labyrint det här med foder till hund. Det finns ju färskfoder, och så finns det torrfoder. Hur platskrävande är...
2
Svar
26
· Visningar
6 107
Senast: bellis
·
Övr. Hund Våran rottistik har börjat testa sina gränser, mot mig. Häromdagen var jag ute och gick med båda hundarna. Tiken fick gå längst in...
12 13 14
Svar
279
· Visningar
24 093
Senast: anna_anna
·
Övr. Hund Som ni kanske sett i annan tråd http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=1196566 är det inte så muntert hemma just nu. Den jobbiga...
Svar
8
· Visningar
1 433
·
Hundhälsa En bekant till mig sa att Vom och hundemat (lax?) inte var nått passande foder för de hundar som behöver gå upp i vikt. Stämmer det?
Svar
12
· Visningar
1 405
Hundhälsa http://www.jordbruksverket.se/formedier/nyheter/nyheter2013/brucellacanispasvenskkennel.5.2c4b2c401409a3349311037.html Någon som vet...
Svar
6
· Visningar
1 361
Övr. Hund http://www.aftonbladet.se/wendela/kronikorer/asaerlandson/article17340462.ab Jag blir... sa... trott. Vad uppnas med en san har...
Svar
17
· Visningar
1 905
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Imorgon kl 11 - 15 är det vallhundsuppvisning på kungens får, Stora skuggan. Passa på att kolla på härliga arbetshundar i sin rätta miljö!
Svar
2
· Visningar
1 683
Senast: Migo
·
Övr. Hund Jag funderar på att börja tävla i agility och ev rallylydnad. Jag är inte med i någon brukshundsklubb men är medlem i mina hundars...
Svar
15
· Visningar
2 093
Senast: Kakis
·
Hundhälsa Till att börja med vill jag säga att veterinär har kikat på vår vovve 4gånger nu och vi blir inte klokare. Så därför vill jag se om...
Svar
5
· Visningar
1 084
Senast: Brandgul
·
Hundhälsa Vår gamling, kastrerad snart 12-årig hanhund, har just avslutat medicinkuren för förstorad prostata utan att det blivit särskilt mycket...
2
Svar
21
· Visningar
14 865
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Har en tax som är otroligt frusen på vintern. Nu har han även skadat ryggen så i vinter vill jag verkligen hålla honom varm och torr...
Svar
3
· Visningar
6 459
Övr. Hund Vi ska snart hämta hem en sheltievalp och jag vill ha tips på roliga annorlunda namn! Gärna kort! Kan tillägga att han kommer bli...
Svar
7
· Visningar
1 431
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka