Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Q
Hundhälsa Idag var vi på återbesök på djursjukhuset i Hbg och skulle få svar på biopsierna från mage och tarm på min 2-årige hund. Veterinären såg...
2 3
Svar
55
· Visningar
49 082
Senast: skuggi
·
Hundhälsa Hej! Jag tar mer än gärna emot tips på hur jag ska få min 5-månaders valp lugn när jag tar bort fästingar! När otygen satt sig...
Svar
8
· Visningar
1 377
Senast: pulkaskurk
·
Övr. Hund Jag passar mina föräldrars hund ibland men lämnar jag honom ensam en längre stund så skäller han i ett tills jag kommer hem igen...
Svar
2
· Visningar
885
Senast: Csillag
·
Övr. Hund Efter att ha följt en diskussion på ett annat forum som rör vinthundar och bristen på passivitetsträning inför jaktsituationer så är jag...
Svar
8
· Visningar
2 886
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Hejsan! Just nu känner jag mig desperat och alla tips och hjälp är välkomna! Efter att ha varit tvungna att avbryta kollen av...
2
Svar
36
· Visningar
10 297
Övr. Hund Ni som redan har haft hundar, och därmed har provat det här med ensamhetsträning redan... Om ni hade fått en ny hund idag, hur hade ni...
2
Svar
22
· Visningar
3 690
Senast: Rufss
·
Hundhälsa Har era valpar utvecklats mycket från 6mån och uppåt? Tycker min unghund är så smäcker, han är precis lagom i hullet dvs varken smal...
Svar
12
· Visningar
5 454
Hundhälsa Kan inte ni lägga upp bilder på hur era hundar såg ut som yngre och hur de ser ut idag? Vore roligt att se som valpägare;)
2
Svar
32
· Visningar
5 970
Senast: Taxilock
·
Hundavel & Ras Jag och min sambo har sedan ungefär ett halvår tillbaka gått i tankar på att så småningom skaffa en hundvalp. Det ligger fortfarande en...
Svar
0
· Visningar
708
Hundhälsa Aktuellt och flera tidningar har idag en notis att var femte "nätvalp" dör inom 6 månader enligt en undersökning gjort av brittiska...
Svar
3
· Visningar
965
Senast: Bison
·
Övr. Hund Det verkar vara på modet, så jag har också skaffat en. Eller, han är på prov en månad men jag är kär så han stannar om inget oväntat...
2
Svar
30
· Visningar
4 477
Övr. Hund Hösten och senare vintern är på ingång och jag tänkte kika efter en ny jacka att ha vid träningen. Jag vill ha: - Vinterfodrad...
2
Svar
23
· Visningar
10 695
Övr. Hund Hur är modellen Tyfon? Tjock i materialet? Passar bäst när? Höst? Vinter? osv
Svar
1
· Visningar
652
Senast: Blueberry
·
Övr. Hund Är ev intresserad av att köpa en 2 år gammal flat-hane, från uppfödaren, som vill ha valppris (12.000) + pengar för röntgen (hunden är...
2
Svar
21
· Visningar
6 859
Senast: pulkaskurk
·
Övr. Hund Jag brukar inte lufta mina fördomar här, men idag blev det bara för mycket. Jag och en kompis var ute och gick i skogen, och min...
2
Svar
26
· Visningar
6 218
Övr. Hund Brukar vara grymt svårt hitta belöningsgodis som är allergianpassat. Går ju köra med torrfoderkulorna, men ibland vill man ju ha något...
Svar
12
· Visningar
2 856
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej ni underbara hundmänniskor! Detta är inte en direkt hundfråga, men jag tror att ni kan ha erfarenhet av detta! Jag var i Spanien och...
Svar
8
· Visningar
2 815
Övr. Hund De vill ju bara tjäna pengar är ju ofta ett vanligt argument i diskussioner angående stora fodertillverkare. Jag bara undrar; är folk i...
Svar
4
· Visningar
1 159
Senast: Jezzie
·
Hundhälsa Är olika raser olika känsliga för att sövas? Har ni några erfarenheter av att söva border collies?
Svar
8
· Visningar
2 927
Övr. Hund Jag har fått slaktrester av ett rådjur till mina hundar. Hur är det med ryggkotor, kan jag ge dem det? Eller räknas det som bärande ben?
2
Svar
21
· Visningar
8 192
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar