Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hej! Nu vänder jag mig till alla er som hänger här och hoppas ni kan hjälpa mig. Det är nämligen så att jag ska köpa en valp av en...
Svar
11
· Visningar
2 466
Senast: em-pirre
·
Hundhälsa Totte har fått en kal fläck under nosen, den ser lite svullen ut. Minns inte alls när den kom upp, men kanske nån vecka sen. Kan inte...
Svar
11
· Visningar
14 513
Senast: Blueberry
·
Övr. Hund Vi skall efter att vi varit tvungna att ta bort våran gamla jämthundstik köpa en Bordercollie valp, men efter som vi inte har så mycker...
Svar
14
· Visningar
3 670
Senast: wellanw
·
Hundhälsa I ett obevakat ögonblick var hunden uppe på bordet och tog ett muffinspapper och folie från en mazarin. Det mesta av foliet hittade jag...
2
Svar
23
· Visningar
25 866
Senast: TinyWiny
·
Hundträning Skulle vilja ha lite respons när det gäller skällande i träningssammanhang. Min pojke är duktig på att vänta, koppla av när han står...
Svar
5
· Visningar
1 181
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Hittade verkligen ingen bra rubrik, så bättre jag förklarar. Förra helgen var jag på ett arrangemang som heter "Hundens dag". Ett...
Svar
18
· Visningar
2 340
Övr. Hund Jag och min hund är dagligen i stallet där jag har min häst. Jag har alltid hunden kopplad eller i min box. Det finns andra som också...
7 8 9
Svar
168
· Visningar
16 202
Senast: zackoboy
·
Övr. Hund Nu känner jag mig dum... Men så är det inte mina grenar heller. Är inne på SBKtävling och inser att det finns en bruksgren jag inte...
Svar
2
· Visningar
1 053
Senast: zackoboy
·
Övr. Hund Min lilla fralla ska få börja på dagis och jag står och väljer mellan 2 olika dagis här i stan men kan verkligen inte bestämma mig så nu...
Svar
18
· Visningar
2 110
Senast: spirulina
·
Hundavel & Ras Sett flera annonser om hybridhundar verkar vara nya ordet för blandrashundar :P Jag har blandrashundar och har inget emot dem men det är...
Svar
9
· Visningar
2 231
Senast: yennork
·
Hundhälsa Schäferprinsessan har fått juvertumörer:( Och det är dags att fatta ett beslut. Hon har tumörer i tre juverdelar, vilket veterinären...
Svar
13
· Visningar
1 995
Hundhälsa Hej! Jag undrar om någon kan säga mig om min hund har fått korrekta vaccineringar. Grund vacc. vid 8 och 12 veckor. DHPPIx2 Vid 1 års...
Svar
6
· Visningar
1 422
Senast: Ainon
·
Övr. Hund Eftersom det finns såpass mycket folk här inne som säljer valpar, så blev jag lite nyfiken på vad ni har för rutiner när folk kommer och...
Svar
16
· Visningar
3 422
Senast: Lenis
·
Hundhälsa Min femmånaders valp drack precis fyra klunkar från städvatten med grönsåpa i. Tror ni detta är giftigt?
Svar
4
· Visningar
13 080
Senast: Narcissa
·
Övr. Hund Jag satte lunchen i fel strupe nyss när jag såg en annons på älghundar. Vad jag förstår har de tagit några priser/cert, så det är väl...
Svar
11
· Visningar
2 932
Hundträning Gör du det, funkar det bra? Jag är sedan sex månader tillbaka ägare till en Staby, planen är att han ska få göra det han är bra på...
2
Svar
34
· Visningar
5 723
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Min hund är bland annat misstänkt mjölkallergiker. Kan man ge honom ett foder som innehåller mjölksyrebildande bakterier? Hör de ihop...
Svar
5
· Visningar
964
Senast: Picky
·
Hundhälsa Jag har en chihuahua blandning på 6mån. Han har än inga pungkulor nere, ibland är bara den ena nere och ibland är båda nere, men de är...
Svar
16
· Visningar
7 309
Senast: Hellas
·
Övr. Hund Idag har en för mig okänd person på internet berättat att jag är en besserwisser för att jag ställer krav på säker utrustning när jag...
Svar
8
· Visningar
1 996
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Det slog mig nu att jag glömde be om intyg att Sigge hade båda kulona nere innan han kastrerades. Är det något som behövs? Han...
Svar
9
· Visningar
1 860
Senast: skrabbe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka