Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Det kliar på Ivan. Jag noterade det för några dagar sedan och har svårt att avgöra om det ökar eller förändras, men det ser ut såhär...
Svar
9
· Visningar
7 137
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Jag har börjat äta två äggvitor till frukost varje dag och då brukar jag ge hunden äggulorna. Kan det finnas någon risk med att hon...
Svar
5
· Visningar
7 233
Senast: Libra
·
Hundhälsa Hej! Min mamma har en Dansk Svensk gårdshund som beter sig mycket märkligt på kvällarna. Beteendet börjar alltid på kvällen, kring...
Svar
7
· Visningar
2 206
Senast: Luleå
·
Hundhälsa Antar jag. Har höglöp och verkar vara riktigt..kåt. Våra armar duger utmärkt när vi sitter i soffan på kvällen. Hon tar i med...
Svar
3
· Visningar
3 302
Senast: Harbor
·
Övr. Hund Till oss som aktiverar med drag. Drar hunden dig? En vagn? Dina barn? Vad har du för hund? Vad har du för sele? Vilken storlek...
2
Svar
29
· Visningar
7 502
Senast: Kibani
·
Övr. Hund Vill börja spåra med mina hundar, dom använder gärna näsan så ofta dom kan och det vill jag gärna utnyttja! :) Problemet är bara att...
Svar
14
· Visningar
1 793
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Min hund har inga bakben! Han bara faller från sida till sida och kommer knappt framåt! Bakbenen lixom släpar efter och han har ingen...
2 3
Svar
50
· Visningar
39 699
Senast: caballus
·
Hundhälsa Har en liten chihuahua som för ett par timmar sen fick ett stick av en geting eller liknande, gadden satt kvar och vi fick bort den. Han...
Svar
4
· Visningar
3 790
Senast: McFlurry
·
Hundavel & Ras Hur skulle ni definiera en enmanshund? Vilka raser skulle ni klassa har lättare än andra att utvecklas till enmanshundar?
Svar
15
· Visningar
9 911
Senast: Is
·
Hundträning Min lilla tik 14 mån. Hon är gör duktig på att gå fot i koppel. Hon fixar vändningar mm Men är hon lös så sackar hon efter. Vill ligga...
2
Svar
23
· Visningar
4 654
Senast: rahl
·
Övr. Hund Jag och min man har en stövare som jakthund och vi har en del problem med henne. Hon är super snäll så länge hon känner sig trygg men...
Svar
16
· Visningar
3 100
Senast: SannaMark
·
Övr. Hund I morse när jag skulle plocka upp Leon hos nattmatte så fanns där ingen hund. Jag gick runt hela hägnet, ingen hund. Han hade varit...
Svar
9
· Visningar
2 284
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Min knasige omplacering äter varken rått kött eller råa ben, så märgben, grisknorrar, puts mm går helt bort. Han vill ha tillagad mat...
Svar
15
· Visningar
2 535
Senast: Lena_B
·
Hundhälsa Kortfattat: min hund spydde blod inatt, fick köra honom till mor tidigt som fick åka till vet då jag är på kurs i gävle from imorse-ons...
Svar
7
· Visningar
1 599
Senast: Fille
·
Övr. Hund Ni som kan ha med er hund på jobbet, vad jobbar ni med? :D
2
Svar
26
· Visningar
4 577
Senast: Korven
·
Övr. Hund Vi har lite problem med detta så tänkte höra om ni har några tips. De instruktörer jag i regel träffar är ofta ganska föremålsfokuserade...
Svar
4
· Visningar
1 276
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Jag blir tokig snart. Jag har under hela mitt liv haft hundar, och att få en hund rumsren har aldrig varit några problem. Tills nu...
Svar
7
· Visningar
1 215
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Jag har alldeles nyligen upptäckt det här med att vara fodervärd åt patrull/försvarsmaktshundar, blev minst sagt nyfiken och försöker nu...
Svar
9
· Visningar
2 442
Senast: Nenyah
·
Övr. Hund Har någon här en smart lösning på hur jag med enkla medel kan fixa tävlingsgodkända bomhållare? Min klubb behöver göra en insats för...
Svar
8
· Visningar
4 181
Senast: Blueberry
·
Övr. Hund Jag blir inte riktigt klok på ett beteende min hund har, så idag bad jag min kille filma medan jag bad min hund om några saker för att...
2
Svar
30
· Visningar
5 357
Senast: Banni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar