Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras håller på att hjälpa min familj att hitta en hundras som passar och tänkte fråga här om ni har nåt tips. Det är deras första egna hund...
Svar
13
· Visningar
2 323
Senast: Raven_
·
Övr. Hund Ja, snart ett år efter förlusten av vår förra hund, ser det ut som om vi kommer få hem en hund i veckan. Är än så länge lite hemlig med...
Svar
2
· Visningar
626
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Jag är i slag att köpa min första egna hund (sidenote, jag dör av lycka!). Det är en omplacering av en 1 årig tik som är sheltie/mini...
Svar
17
· Visningar
1 802
Senast: vallhund
·
R
Övr. Hund Ni som ställer ut trimraser, trimmar ni själv? Vem gör det annars? Vill börja ställa ut min borderterrier men vågar inte trimma själv...
2
Svar
26
· Visningar
6 274
Senast: squarepants
·
Övr. Hund Utom inkallning da. Har man inte det kan man ju inte alls ha hunden los. Nagonstans. Vad tycker ni ar nasta viktigaste egenskapen for...
2
Svar
20
· Visningar
2 607
Senast: Yrja
·
Hundhälsa Hej! Nu har Bissi varit hos frisören och blivit riktigt kort i pälsen, liknar märkligt nog min förra hund Arne som var en...
Svar
7
· Visningar
1 557
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Min hund är en papillon på ca 25 cm i "mankhöjd". Senast idag hoppade hon ett hinder på 70 cm, jag vill jätte gärna veta vad...
Svar
7
· Visningar
2 111
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Idag ska min fina fina underbara kamrat få lämna jordelivet Född 1999-05-01 och döpt av Håkan Loob Pepsi...14 år, 5 månader och 2...
Svar
17
· Visningar
1 485
·
Hundhälsa På ungefär en kvart svullnade valpens ena kind upp rejält. Det var bars kinden, för stack jag in fingrarna i munnen på honom kunde jag...
Svar
8
· Visningar
4 186
Senast: squarepants
·
Hundhälsa Hunden har efter en skendräktighet fällt ur pälsen rätt ordentligt. Och har nu fått tipset att ge Viacutan Plus till henne dagligen för...
Svar
0
· Visningar
709
Senast: Sockerbit
·
Övr. Hund "Tid med ägaren är viktigare än dennes känslomässiga engagemang. Så tycks hunden värdera förhållandet till sin ägare, enligt en färsk...
Svar
13
· Visningar
1 457
Senast: Bewildered
·
Övr. Hund Tänk vad galet fort det går, idag för två år sedan ringde uppfödaren och jublade - 6 friska pigga och jämnstora valpar och tiken mådde...
Svar
1
· Visningar
832
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Vår fyraåriga tik är på djursjukhuset för livmoderinflammation och har operation planerad för imorgon bitti. Inflammationen är dock...
2
Svar
26
· Visningar
5 692
Senast: Digbil
·
Övr. Hund Först vill jag säga att detta inte är någon annons (för jag vet inte ens hur man har ihjäl kaniner än;)) Men jag undrar hur intresset...
Svar
9
· Visningar
2 695
Senast: AraSlei
·
Hundträning Slänger ut en fråga här eftersom det inte är en vanlig "finjacka" jag är ute efter. Vad använder ni nu på hösten när ni är ute med era...
Svar
15
· Visningar
2 928
Senast: Migo
·
Övr. Hund Nu är det inte så att min hund inte träffat andra hundar men hon har tidigare bara bott med hundar hon känt bra så några tips skulle...
Svar
2
· Visningar
2 657
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Efter att ha hängt på buke i åratal har jag äntligen tagit mig i kragen och skaffat ett användarnamn! :D Om allt går som planerat (ska...
Svar
17
· Visningar
1 512
Senast: pulkaskurk
·
Övr. Hund Usch vad hemskt för Catos ägare och vilken huvudlös lag! Hur i helskotta kan man bedömma en hund som så farlig för att den på sin...
29 30 31
Svar
617
· Visningar
35 211
Senast: ginnies
·
Hundavel & Ras Vill ha hund inom ett år! Och är så otroligt valpsugen! Dreglar efter varje hund jag ser på gatorna.. Men har beslutsångest gällande...
Svar
14
· Visningar
1 879
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tips på mellanstor hund för barnfamilj
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30