Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Lägg in bilder på era söta små hundar!!:)
2
Svar
29
· Visningar
6 233
Senast: Chistelle
·
Övr. Hund Har två små underbara chihuahua han valpar på 7,5 månader och dom är väldigt olika i sitt temperament :bump:. Den ena som även är den...
Svar
4
· Visningar
1 280
Senast: zimba
·
Övr. Hund Jag har precis för en vecka sedan flyttade med min 1-åriga hundtjej till en större stad, från hus tilll lägenhet, från lugnt område till...
Svar
2
· Visningar
736
Senast: LillaL
·
Övr. Hund Var har ni era hundsaker? Lägg gärna in bilder om det finns :laugh: Ska ha en garderob i hallen till hundsakerna men söker nu...
2
Svar
29
· Visningar
10 251
Senast: pulkaskurk
·
Hundavel & Ras Vi har här hemma börjat prata mer och mer om att skaffa hund och vill gärna få fler tips om vilka raser som skulle kunna passa. Först...
Svar
12
· Visningar
12 421
Senast: pulkaskurk
·
Hundhälsa Jag och sambon ska snart fara och hämta hem vår alldeles egna valp. :D Nu återstår bara det här med foderfrågan: vilken sort och varför...
Svar
3
· Visningar
756
Senast: HeddaVovven
·
Övr. Hund Mest hur jag ska agera när mötande hund är aggressiv (och hundägaren visar ointresse av att korrigera sin hund mer än dra lite extra i...
Svar
3
· Visningar
904
Senast: cewe
·
Hundhälsa Min hund har grävt som en tok när vi var ute och har fått massa jord i näsan och nu ligger han och typ frusta massa och verkar besvärad...
Svar
2
· Visningar
4 250
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Vart man kan söka om parnings villiga honor? Vi har en Jackrussel hanne, lågställd, halvt strävhårig. mörka och ljusa färger, som vi...
Svar
10
· Visningar
3 979
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Någon som har erfarenheter av hund med urinsten? Opererades hunden? Hur gick operationen? Hur lever den idag? Osv osv Min extremt...
Svar
9
· Visningar
4 257
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Hej, jag funderar på om någon av er har erfarenhet av Thundershirt på hund? Vilka problem hade hunden innan? Blev det bättre? Funkade...
Svar
2
· Visningar
1 306
Senast: Idur
·
Hundavel & Ras Hur skiljer sig en Golden mot en Flat mer än till utseendet? Är ju så sugna på en hund och har varit länge. Vi bollar raser här hemma.
2
Svar
21
· Visningar
7 519
·
Övr. Hund Tänkte lära in ordet nej och skulle behöva veta om ni tycker att den här övningen är bra eller om ni rekommenderar någon annan. steg 1...
Svar
9
· Visningar
1 407
·
Hundhälsa Jag fick ju i somras reda på att schäfern har spondylos och har inte märkt något direkt i träningen (någon enstaka gång efter hård...
Svar
14
· Visningar
1 419
·
Hundhälsa Har en liten hund här hemma på 8kg och 9 år gammal. Dom senaste ca 2 åren så har han haft återkommande problem med diarrè och...
Svar
5
· Visningar
3 880
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Behöver tips på slitstarka skor/sockar som står emot vass sprängsten, vilket dom envisas med att laga grusvägarna här omkring och det är...
Svar
6
· Visningar
1 283
Senast: McFlurry
·
Hundavel & Ras Hej igen! :) Jag startade en tråd här för ett tag sedan där jag bad om hjälp med val av ras. Efter mer research och fundering har...
Svar
6
· Visningar
1 003
Senast: mandeln
·
Övr. Hund Ska på ploj-tävling på halloween, med pris till bästa utklädda ekipage. Det är en vallningstävling, och jag kommer köra lille Fridolf...
Svar
11
· Visningar
1 514
Senast: glittra
·
Hundhälsa Var ute och gick en koppelpromenad med djuren under kvällen. Säger till sambon efter kanske 500 meter att Fisken ser halt ut. Han såg...
Svar
19
· Visningar
7 173
Senast: dpmatte
·
Hundavel & Ras Efter en diskussion blev jag lite nyfiken. Ska jakthundar dra efter allt hela tiden? På skogspromenaden, hunden sticker och...
Svar
16
· Visningar
2 935
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tips på mellanstor hund för barnfamilj
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30