Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa ...finns det? Jag har varit i lägen då jag inte tycker det behövs besök hos veterinären utan jag mest undrar om det kan vara symtom...
Svar
11
· Visningar
2 320
Senast: Belethien
·
Övr. Hund Är det någon här som sportar på det sättet? Jag har en mountainbike. Och en hund som älskar fart. Det skulle nog kunna vara något...
Svar
6
· Visningar
1 387
Övr. Hund Kort fråga med följdfråga. Om en lösspringande (den "smiter") hund springer in i min hästhage och blir sparkad, är det då hundägarens...
Svar
9
· Visningar
2 175
Övr. Hund Stolt matte!!!! Idag blev Fridolf godkänd vallhund med 95 poäng av 100 möjliga! 49 av 50 poäng på hämtet och dommarkommentar om att...
2
Svar
30
· Visningar
4 030
Senast: Migo
·
Övr. Hund Hej alla hundvänner, hittade lite gamla bilder på hur det gick till när min hund testades och så småningom efter ett års utbildning...
2
Svar
21
· Visningar
5 304
Senast: Marna
·
Övr. Hund Har en dansk-svensk gårdshund som är väldigt frusen så jag undrar om ni har några bra tips på vilka täcken som är varmast. Passform är...
2
Svar
39
· Visningar
7 092
Senast: Blueberry
·
Övr. Hund Har ni tips på bra tuggisar för små vassa valptänder?
Svar
7
· Visningar
1 109
Övr. Hund Tips på hur man bygger en hundgård/och/eller på typ färdiga varianter?Även på någon bra hundkoja som är isolerad.?
2
Svar
20
· Visningar
7 524
Senast: Lejonelle
·
Hundhälsa Hejsan, Jag har en snart 7 års gammal blandras tik som jag har haft olika problem med nästan hela hennes liv. Det började med att...
Svar
17
· Visningar
2 896
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Har hittat en kennel i Ungern med mops. Som har fina hundar, flera importerade från usa och har sålt hundar till danmark, norge...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
19 698
Hundhälsa Den 11:e ska jag gå spårprov med min yngling, men har tyvärr märkt att hon gått från att vara världens säkraste spårhund till att ha...
Svar
7
· Visningar
1 470
Senast: Aningsfull
·
Övr. Hund Så, nu var det dags för en ny träff tycker jag! :) Vilka är på? Spår, sök eller bara lydnad, det kvittar för mej! Förslag på plats...
2
Svar
26
· Visningar
4 896
Senast: ch791022
·
W
Hundhälsa Har märk att vissa röntgar sina hundar strax efter året och andra när det är över två år... när anser ni att man bör röntga hunden...
Svar
9
· Visningar
2 666
Senast: Sol
·
Hundhälsa Hej allesammans! Nu är det såhär att jag och min sambo hämtade en Siberian Husky valp i helgen. 4 månader gammal. Det är första...
2 3
Svar
41
· Visningar
6 904
Övr. Hund Ja nu behöver jag er hjälp igen:)..Första är,jag har nyss flyttat från Skåne till Rättvik ju.Nu den 18-20 måste jag åka ner och hämta...
Svar
2
· Visningar
822
Senast: peace
·
Hundavel & Ras Jag börjar mer och mer fundera på en valp. Det blir min tredje hund men första valp. Så det är spännande :D jag tror jag har hyfsad koll...
Svar
4
· Visningar
1 209
Senast: Tjôta
·
Hundavel & Ras Försöker komma på ett kennelnamn, men det står verkligen helt still... Har varit inne på ett engelsk kennelnamn eftersom hundarna...
Svar
6
· Visningar
15 146
Senast: Belethien
·
Övr. Hund Någon som vet om det finns någon utbildning inriktad på hund på eftergymnasial nivå MED studiestöd???
Svar
3
· Visningar
981
Senast: Jenka
·
S
Hundhälsa Hej. När min rottweiler tik var ca 6månader började hon halta på höger benet. Men nu haltar hon på båda. Vi har åkt in och ut till...
Svar
5
· Visningar
3 981
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Det vore kul att lära känna andra hundägare i Växjö med omnejd. Kanske kan vi ordna hundträffar, gemensamma träningar eller bara träffas...
Svar
2
· Visningar
822
Senast: hermulen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Tips på mellanstor hund för barnfamilj