Varför säger man inte rasen?

Sv: Varför säger man inte rasen?

Jag kan förutom de anledningar som varit uppe här också tänka mig att man tror sig få fler och bredare svar om man inte skriver rasen. Alltså en idé om att folk skulle välja bort att svara i trådar som berör raser/typer de inte själva har kunskap om och erfarenhet av, och att man därför skulle gå miste om bra input.

Sv: Varför säger man inte rasen?

Har märkt samma på hundannonser utan bild oxå "hund av arbetande ras" tja, kan ju vara en hel radda olika typer av hundar!

Jeayl - Med ett överintelligent och tjurigt hårlöst vidunder :P

Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Hund Kloka bukare, jag behöver bolla lite tankar angående hundägande och tänkte då fråga er om lite råd. :) Jag har precis börjat plugga...
Svar
11
· Visningar
1 890
Senast: Lena_B
·
Hundhälsa Jag blir mer och mer förvånad desto mer jag märker hur lite folk aktiverar sina hundar, så jag måste höra även med er för att vidga mina...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
7 054
Senast: Lazio
·
Övr. Hund Jag har ett litet företag där jag sysslar med problemutredning på hund. Häromdagen ringde en dam till mig och ville ha hjälp, hennes...
2
Svar
29
· Visningar
5 249
Senast: hastflicka
·
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 862

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka