Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Med risk för jättekonstig tråd... Jag är extremt intresserad av avel. Har tidigare hållt på med kaninuppfödning men pga minskat...
Svar
18
· Visningar
2 516
Senast: Dentaku
·
Hundhälsa Jag ska börja jogga, eller iallafall försöka mig på det. Tänkte ta med mig lillfisen på de turerna, för sällskap och lite träning för...
Svar
15
· Visningar
1 436
Senast: Julienne
·
Övr. Hund Jag har ett litet företag där jag sysslar med problemutredning på hund. Häromdagen ringde en dam till mig och ville ha hjälp, hennes...
2
Svar
29
· Visningar
5 249
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Jag är den eviga nybörjaren i olika hundsporter. Tycker det är kul att lära nytt men astråkigt att hålla på och nöta. Mest intresserad...
Svar
3
· Visningar
823
Senast: Milosari
·
Övr. Hund För 2 år sen köpte jag en söt liten valp. Enligt uppgift skulle denna söta valp vara en pudel/papillon korsning. Pudel finns det helt...
16 17 18
Svar
347
· Visningar
27 166
Hundhälsa Vi har två hanhundar. En är 9 och en är 1 år. Den äldre är inte kastrerad och den yngre blev kastrerad för två veckor sedan. 10 dagar...
2
Svar
24
· Visningar
10 405
Senast: bigganl
·
Hundavel & Ras Önskar lite hjälp av er som är kunniga i det här med papper osv vid köp av valp. Jag är lite osäker om min vän håller på att bli lurad...
Svar
18
· Visningar
3 868
Senast: Grana
·
Hundhälsa Långt ord och själv har jag aldrig hört talas om det. I ett par veckor har min hund haft lite "gegga" i ögonen. Inget hon verkar...
Svar
9
· Visningar
12 211
Senast: Grana
·
Hundhälsa En jag känner, hennes hundar har fått noskvalster. Hon säger att man INTE behöver behandla det eftersom så många hundar runt om i...
Svar
5
· Visningar
944
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Under en lek för ett par dagar sedan råkade min 2 åriga foxterrier hane svälja en liten latex musleksak :( Han är som vanligt, äter och...
Svar
7
· Visningar
10 269
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Vill bara säga att om det inte har blivit bättre på måndag blir det vet. Tar det från börja, har en MYCKET matglad hund som äter...
Svar
9
· Visningar
959
·
Hundhälsa En släkting till mig har en Schapendoes-tik som har haltat till och från en längre tid. Hunden är runt ett år gammal idag. Hältan har...
Svar
7
· Visningar
5 649
Senast: Åsa A
·
Hundträning Jag är såååååååååå långt borta i motivationen med att köra lite mental träning med min vovve. För närvarande är han ren sällskapshund =...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 249
Senast: dobbis
·
Övr. Hund Jag kom precis på att jag spenderade senare delen av förra vintern tämligen blöt om fötterna. Mina gamla vinterkängor gav slutligen upp...
Svar
9
· Visningar
1 755
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Det är trögt med hundägandet just nu, det känns som vi bara gör samma saker om och om igen. Går samma promenader, gör samma övningar och...
Svar
2
· Visningar
704
Övr. Hund Jag och min sambo har länge pratat om att skaffa en hundvalp och nu har båda våra liv gjort det möjligt. Det lär inte ske förrän till...
Svar
11
· Visningar
2 098
Senast: Aningsfull
·
Hundhälsa Ska ha med hunden till jobbet idag. Eftersom det är med småbarn så tänkte jag låta honom ligga utomhus medan dom är vakna och inne, när...
2
Svar
22
· Visningar
4 517
Senast: Is
·
Hundavel & Ras Kan man göra ett DNA-test på hund som fastställer vad det är för raser i en blandras? Hur pålitligt är ett sådant test? Kan dom säga...
Svar
4
· Visningar
976
Senast: Corminta
·
Hundhälsa Hej! Kan en hund komma i klimakteriet? Har en liten chihuahua som fyller 8 den 30 december. Hon har haft en kull valpar 09. Lite efter...
Svar
4
· Visningar
1 478
·
Hundavel & Ras Jag söker en ras som - Inte har lätt till skall (bor i lägenhet + att jag har svårt för skall i tid och otid) - Inte är högre än...
Svar
16
· Visningar
1 715
Senast: Raderad medlem 94602
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka