Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min hund har senaste tiden bitit och slickat otroligt mycket på tassarna. Kanske 1-2 ggr i timmen om hon ligger still (alltså inte...
Svar
13
· Visningar
15 262
Senast: squarepants
·
Övr. Hund Nu har det senaste tillskottet kommit hem och familjen är samlad :) Den nya familjemedlemmen är en 2årig riesen tik vid namn Karizma...
Svar
13
· Visningar
1 411
Senast: pulkaskurk
·
Hundhälsa Jag har tagit över en hund vars ras jag tidigare var obekant med och slåss nu mot ögonbajset varje dag. Hunden i fråga är vit/ljusgrå...
Svar
5
· Visningar
4 926
Senast: SoffiProppi
·
Hundavel & Ras Hur länge bör man vänta med att para en tik som förlösts med kejsarsnitt i sin första kull? Finns det någon forskning eller liknande på...
Svar
17
· Visningar
5 239
Senast: Lazy Lady
·
Övr. Hund Vi har nyligen fått omhänderta en liten Coton de Tulear hane på 7 år. En underbar liten krabat. Glad, pigg, sprallig och otroligt...
Svar
9
· Visningar
2 457
Övr. Hund Hej! Jag skulle vilja ha några tips, hoppas nån av er har några! :) Jag har en Newfoundlandvalp som blir 7 månader alldeles snart...
Svar
17
· Visningar
9 959
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Igen och igen händer det. Vad kan man göra? Började morgonen med en promenad på vår vackra skogskyrkogård här i området( hundar...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 392
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Hittade de här bilderna och skrattade högt i min ensamhet :D Filmen är också fantastiskt rolig...
Svar
4
· Visningar
2 103
Senast: McFlurry
·
Övr. Hund På torsdag kommer min hundflock att utökas med en Riesen på obestämd tid. Eftersom jag i nuläget har två Dvärg Schnauzrar så har jag...
2
Svar
22
· Visningar
10 500
Senast: Domino_s
·
Hundhälsa Förr sa man ju alltid att man inte får motionera valpar, att de bara ska vara ute och leka och absolut inte gå på promenad. Nu har man...
Svar
6
· Visningar
1 413
Senast: Pigan
·
Hundhälsa Hunden är pigg och glad förövrigt men hon har matvägrat sedan i morse samt att hon nekade maten ikväll också. Hon visar tydligt och ofta...
Svar
4
· Visningar
3 960
Hundhälsa Jag har idag varit hos veterinären för att dra infekterade tänder på min lilla hund som nyligen fyllt nio år. Innan operationen så...
2
Svar
20
· Visningar
21 418
Hundhälsa 2 hundar. 6 resp 9 år gamla. Inte kinkiga. Fodret ska ha kyckling som bas då den ena hunden går bäst på det. ( känslig mage) Max 600 kr/...
Svar
2
· Visningar
698
Hundhälsa Precis som rubriken lyder, finns det att hitta någonstans? Är inte alls främmande för att göra själv heller. Anledningen till att jag...
Svar
5
· Visningar
1 948
Senast: t4bb3
·
Hundavel & Ras ...Är det att man tex låter 5v gamla labbe valpar att simma? Det vill säga släppa ner dom i en barnpool med så pass mycket vattnet att...
Svar
6
· Visningar
1 345
Senast: Aliil
·
Övr. Hund Hur länge får egentligen ett hunddagis/hundpensionat lämna hundarna utan tillsyn och utan rastning? Av egentligen en slump har jag...
2
Svar
21
· Visningar
8 001
Hundhälsa Har en liten flattik hemma på 5 månader som ätit Hills large breed puppy hela sitt liv, och problemet är att hon alltid mer eller mindre...
Svar
8
· Visningar
1 143
Senast: Donnorna
·
Övr. Hund Tänk dig följande: Två hundförare rör sig i riktning mot varandra på cykelväg, inte så mycket plats. Person A cyklar på höger sida och...
Svar
13
· Visningar
2 209
Senast: bigganl
·
Övr. Hund Ni som har lite koll, dvs - battre koll an mig. En hund utbildad i utlandet for patrul och/eller t.ex. bombsok hur funkar det att certa...
Svar
7
· Visningar
1 097
Senast: Bewildered
·
Hundhälsa Hej! Min hund började bli väldigt dålig i kistan i fredags, fick gå ut med henne nästan 1 gång i timmen och det bara bubblade i magen...
Svar
5
· Visningar
1 592
Senast: winklan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka