Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Ja som rubriken lyder. Är det så att man för att dömma officiellt måste ha flera års erfarenhet av uppfödning? Vad krävs för att dömma...
Svar
1
· Visningar
735
Senast: Miao
·
Övr. Hund Inspirerad av tråden på "gnägg" där man kan läsa om Fotstöd - Stigbyglar Huvudselen - Grimma Rånarhästar - Flughuva osv. Vad har...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
17 958
Senast: paradox
·
Övr. Hund Gör ni det? Och var går gränsen? Jag antar att de allra flesta skulle lägga sig i om uppenbar hundmisshandel pågick framför ögonen på...
2
Svar
24
· Visningar
4 664
Senast: Is
·
Övr. Hund Hittade jag på ebay ;) SERVICE DOG TRAINING LEASH HEAVY DUTY BROWN LEATHER ADJUSTABLE *EUC RARE * L@@K THIS LEASH IS IN...
Svar
10
· Visningar
1 394
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Nu har vi äntligen fått provsvar från min sambos läkare och det har visat att han inte är allergisk mot hundar! :) Underbart! Vi kommer...
2
Svar
25
· Visningar
8 430
Senast: Singoalla
·
Övr. Hund Vad heter färgen? Har fått för mig att den heter typ Red Merle men det låter inte rätt på något sätt haha XD Det är ju inte blue merle i...
Svar
3
· Visningar
1 425
Hundavel & Ras Jag har blivit mer och mer intresserad av rasen men backat flera gånger pga att jag nästan endast hör att de inte är något att ha...
Svar
13
· Visningar
3 648
Senast: Springer
·
Övr. Hund Nu har jag fått så många pm som undrar om jag plötsligt bytt ras osv så jag tror jag ska ta en kort förklaring så här i stället. Jag...
Svar
2
· Visningar
1 227
Senast: Snuffsan
·
Övr. Hund Behöver ventilera med andra då jag håller på att bli galen. Har en vän som går i hundköpartankar och hon har väldigt starka åsikter (i...
2
Svar
30
· Visningar
4 449
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Använder ni reflexkoppel? Vad använder ni för sort? Jag är ute efter ett långt reflexkoppel, gärna 2,5m och helst ska det vara runt...
Svar
13
· Visningar
1 527
Senast: bigganl
·
Övr. Hund Kommer ev skaffa en valp om ca 2 månader.. Har en dvärgpinsher tik på 4 år. när jag köpte henne hade vi en äldre hund som gick bort för...
Svar
3
· Visningar
844
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Mina pinnar vaccinerades senast 11/11 2012, och jag vet att det inte är lika hysteriskt noga med vaccinationsdatum som det är i...
Svar
5
· Visningar
889
Senast: Blueberry
·
Hundavel & Ras GONCZY POLSKI - POLSK DRIVANDE HUND (POLISH HUNTING DOG) Någon som har erfarenhet av den rasen? Sambons kusin har en men den är valp...
Svar
4
· Visningar
3 639
Senast: KajsaNW
·
Övr. Hund Någon som vetg vad lagen säger ang skällande hundar i trädgård? Hundar som skäller när någon går förbi och på dagtid. :)
Svar
3
· Visningar
2 081
Senast: vallhund
·
Övr. Hund På fejjan pågår halvmeterlånga diskussioner om huruvida vissa problem kan lösas med korrigering eller inte. Det fattar jag också att en...
Svar
15
· Visningar
1 932
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Detta är ett fullkomligt vidrigt klipp, men jag ber er trots det titta på klippet, kanske känner ni igen hundägaren? Efter att de...
21 22 23
Svar
459
· Visningar
38 045
Senast: Kivina
·
Övr. Hund Min kära slyngel är ju född precis dagarna innan jul :meh: Hur gör jag med ettårs? Kan man ge den innan dom fyller, hur långt innan...
Svar
9
· Visningar
1 896
Hundavel & Ras Men visst är det lite roligt att spåna? Nu är det min tur. Jag har en eller eventuellt två raser på hjärnan som jag funderar över...
Svar
6
· Visningar
1 172
Senast: Sikta
·
Övr. Hund Har tänkt ett tag på en sak och vill gärna ha svar från alla er därute :) Jag har alltid tyckt att det är totalt onödigt att ha en...
2 3
Svar
54
· Visningar
10 446
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundhälsa Ska avmaska valpen vid 11 veckor på måndag. Någon som vet om jag bör avmaska stora hunden samtidigt? Han har ingen mask vad jag vet men...
Svar
1
· Visningar
732
Senast: dpmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror
  • Hemmasittare

Hund, Katt, Andra Djur