Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Såna där dubbelburar som passar i typ volvo v70, hur stora hundar passar de för? Jag är jättedålig på att uppskatta storlek, och har...
Svar
6
· Visningar
1 004
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Vi har börjat jobba in båda våra hundar på den grenen inom bruks. Då vår äldsta en bouvier des flandres gillar det, han älskar sök, men...
Svar
10
· Visningar
1 397
Senast: Fiffi1
·
Hundavel & Ras Hej allihopa! Nu är det snart dags att skaffa ny hund för min del, och jag har hakat upp mig på belgisk vallhund (någon av de...
2
Svar
35
· Visningar
6 087
Senast: Zqathan
·
Övr. Hund Utställnings resultat: Offene klasse: 1 x V1 1 x ANW. Dt. Champion VDH 1 x CAC Jüngstenklasse: 3 x VV 1, 1 x VV 2 Jugendklasse...
Svar
11
· Visningar
4 030
Senast: Pigan
·
Övr. Hund Jag ska börja ha min hund på hunddagis! Han har varit där några gånger redan och provat på. Båda gångerna har de sagt att han smitit ur...
Svar
9
· Visningar
1 085
Senast: Natilia
·
Hundavel & Ras Hej! Har kollat runt en hel del om vilka hundar som är tex bra "första hundar", då jag är grön när det gäller ägande av hund. Jag blev...
2
Svar
21
· Visningar
11 572
·
Övr. Hund Har sökt lite i forumet men de flesta trådar var ju ganska gamla. Vad har ni på fötterna när ni tränar hund/är ute i skogen/spårar...
Svar
17
· Visningar
1 925
Senast: Viveka
·
Hundavel & Ras Ska titta på valp på söndag! Dem är nu 3 veckor gamla =) Finns även en ungtik på 7 månader till salu som jag ska kolla på. Har inte...
2
Svar
29
· Visningar
4 192
Senast: Smurfoff
·
Övr. Hund Jag skulle vilja ha tips på hur jag får min hund att sluta skälla när vi möter hundar och människor ute. Jag har försökt med att...
Svar
5
· Visningar
886
Senast: Flisan
·
Hundhälsa Jag har funderat lite på olika fodertillskott på sistone, och om det är något som kan vara bra att ge. Särskilt till Billy som tränar...
Svar
13
· Visningar
1 432
Övr. Hund Nu är första teamhelgen på hundcampus över, och vi har fått i läxa att bygga varsin sökbana och träna i hemmet. Inga problem att...
2
Svar
25
· Visningar
7 151
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Finns det någon här som provat att valla med kelpie, någon som kan berätta hur det gått.
8 9 10
Svar
188
· Visningar
16 085
Senast: vallhund
·
R
Övr. Hund Efter några krävande blandisar så började jag för 4 år sen fundera på en renrasig hund. Detta för att kunna få en hund som motsvarade...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
12 858
Senast: Pennylaine
·
Övr. Hund Utställnings resultat: Offene klasse: 1 x V1 1 x ANW. Dt. Champion VDH
Svar
2
· Visningar
629
Övr. Hund Sitter och funderar, bur eller grindar/lastgaller, vilket som är bäst. Byte bilmodell för att få större kombiutrymme. Valet föll på en...
Svar
9
· Visningar
6 833
·
Övr. Hund Jag önskar köpa en bil som är liten och bensinsnål. En Toyota Aygo, Peugeot 107 eller Citroen C1 hade varit ett givet val om det inte...
2
Svar
25
· Visningar
8 428
Senast: anglahund
·
Övr. Hund Min valp är 11 veckor idag och det ska böjas i tid.. Därför vill jag nu ha många goda tips på hur man får VÄRLDENS BÄSTA BRYTKOMMANDO...
Svar
7
· Visningar
2 223
Senast: Viveka
·
Hundträning Jag funderar på att byta klubb. Undrar om det är någon här som tränar på Motala brukshundsklubb eller vet om det är en trevlig klubb?
Svar
6
· Visningar
1 325
Senast: Amk
·
Hundhälsa Finns en husky (tror jag) här i byn som är så extremt mager. Det finns varken hull eller muskler på den, den är ett vandrande skelett...
Svar
8
· Visningar
1 306
Senast: doit
·
Övr. Hund Vi var och halsade pa svarfar over natt och jag fick se ett par mycketmarkliga beteenden av hundfolk som jag inte forstar. Forsta...
Svar
8
· Visningar
1 542

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Vilket är ert favoritgodis?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar