Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Hej! Jag är en dam som har god erfarenhet av hundar och har varit aktiv på brukshundklubben. Jag ställer fortfarande upp som funktionär...
Svar
16
· Visningar
4 410
Senast: Svarta
·
Övr. Hund Jag vet att det finns tusen trådar om det här redan :o Har läst en del av dom. Min hund verkar ha hittat sin röst såhär vi tre års...
Svar
8
· Visningar
6 182
Senast: skuggi
·
Övr. Hund Nu har vi fått napp på vår dagmatte ansökan. Tanken är att hon ska vara hundvakt 8 timmar/3 dagar i veckan. Vad är rimligt att betala...
2
Svar
38
· Visningar
5 819
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund En vän till mig har tagit initiativet att samla in hundprylar och åka till Hundstallet med dem, till förmån för alla hemlösa hundar. Hon...
2
Svar
22
· Visningar
5 150
Senast: Zaga
·
Övr. Hund Känner mig lite dum. Det är inte ofta jag utnyttjar stadens rastgårdar, men ibland går jag förbi någon rastgård och kanske är det då en...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 699
Hundträning Förra veckan blev jag och sambon med en Riesen tik på obestämd tid. Den här tiken har lite bagage med sig och är inte van att bo i en...
2
Svar
29
· Visningar
4 140
Senast: pulkaskurk
·
Övr. Hund http://www.vt.se/nyheter/arkiv.aspx?articleid=7030719 Visserligen var det inte en kamphund som det står i artikeln, det var en...
2
Svar
36
· Visningar
4 662
Senast: MrsScabtree
·
Hundavel & Ras Någon här som har en mops? Berätta gärna så mycket som möjligt! Finns det mycket sjukdomar i rasen? Vad ska man tänka på när man väljer...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 443
Senast: PonnyMajsan
·
Övr. Hund Medelst svansvift: http://phys.org/news/2013-10-dogs-left-sided-wag.html
Svar
10
· Visningar
1 255
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Hej har en liten vovve som har varit själv (utan någon annan hund) i nästan fyra år och jag har hittat en liten kille som behöver...
Svar
6
· Visningar
1 079
Senast: PonnyMajsan
·
Övr. Hund http://metro.co.uk/2013/10/31/9-genuinely-terrifying-halloween-dog-costumes-4168867/ Bästa hundkostymerna :D Har nån hundbukare...
Svar
12
· Visningar
1 432
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Hej! Jag är helt ny i hundforumet. Skulle gärna vilja få några inputs på mitt väntande hundköp. Tycker ni det spelar någon roll att...
Svar
10
· Visningar
2 556
Senast: Belethien
·
Hundhälsa Jag möter sedan några veckor tillbaka ofta en hund på promenad med "sina" människor. Hunden är halt! Den är visst gammal och rör sig...
Svar
8
· Visningar
1 363
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hejsan! Hoppas nån kan svara lite på mina frågor! Jag har en hund på prov nu (reggad i SKK) och har bestämt mig för att köpa honom...
Svar
6
· Visningar
1 760
Senast: Springer
·
Hundhälsa Jag har i frysen en slaksida av lamm, alltså styckdetaljen man gör revbensspjäll av, revbenen är c;:a 15 cm långa och det finns kött och...
Svar
10
· Visningar
2 808
Senast: Picky
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat intressera mig för att skaffa en till hund att tävla med. Har funderat mycket på en aussie och BC men känns lite...
Svar
5
· Visningar
2 096
Senast: Belethien
·
Hundhälsa Nya vovven har lite fula tänder så han behöver äta mer ben. De är inte lika våldsamma som gamle farbror Loke (som knäckte 3 tänder...)...
Svar
7
· Visningar
1 104
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Jag har en snart 5 månaders gammal Papillonvalp som inte är det minsta rumsren och detta håller på att driva mig och min familj till...
Svar
8
· Visningar
1 660
Senast: skuggi
·
Hundhälsa Ja, vi börjar väl med nya tassfrågor så här på en gång :p I Tisdags-Onsdags så upptäckte jag att Bessy började gå lite konstigt. Kollade...
Svar
7
· Visningar
3 024
Senast: SandraM
·
Övr. Hund Jag har alltid haft livförsäkring på mina hundar, men efter Agrias chockhöjning av försäkringspremien (Från 3000 kr/hund till 4000...
2
Svar
28
· Visningar
4 333
Senast: Batwoman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Gps tracker för Android?
  • Värma spenat?
  • Vad gör vi? Del CCVII